فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، اساتید علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی و برخی از سازمان‌ها و نهادها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اتحادیه‌های عضو کمیسیون‌های کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور و نقش موثر خبرگزاری‌ها برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف برپایی این جشنواره می‌توان به بسترسازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مولفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه مد و لباس و سبک زندگی، معرفی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار و ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر ، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی اشاره کرد.

این فراخوان در بخش‌های طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری‌های نوین، بخش بین‌الملل، انجمن‌ها و موسسات هنری مد و لباس، استان‌ها و اقوام منتشر شده است.

شرایط و مقررات عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و فروش غیرمتمرکز جدیدترین دستاوردهای این عرصه نیز در این فراخوان آورده شده است.

لازم به یادآوری است به دنبال برگزاری مستمر جلسات برنامه‌ریزی و تاکید اعضا و درخواست شرکت‌كنندگان دوره‌های قبل، فراخوان این دوره از جشنواره حداقل دو ماه زودتر از دوره‌های پیشین منتشر می شود.

متن کامل فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در سایت بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی http://www.iranmode.com/ بخوانید.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =