ادامه تاخیر پروازهای تهران به ارومیه / جوابیه آتا در مورد فرود اضطراری پرواز دیشب

پروازهای تهران به ارومیه بالاخص با هواپیمایی آتا همچنان در صدرتاخیر های هوایی کشور قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تاخیرهای گاه و بی گاه پروازهای تهران به ارومیه، مسافران هوایی این شهر را سردرگم کرده است.

فرود اضطراری پرواز دیشب تهران-ارومیه

در جدیدترین تاخیرهای پروازی، پرواز ساعت ۲۱:۲۵ هواپیمایی آتا با تاخیر زیاد و بعد از یک بارفرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد، سرانجام به سمت ارومیه پرواز کرد.
به نوشته کن‌نیوز، هواپيماي ام دي آتا كه پرواز شماره ٥٦٨٠ تهران-اروميه را انجام ميداد، دقايقي پس از تيك آف از فرودگاه مهرآباد، به دليل از دست دادن موتور شماره١ به تهران بازگشت و فرود اضطراری كرد.
به گفته مسافرین این پرواز،پرواز شماره ٥٦٨٠ هواپیمایی آتا، که از تهران به مقصد ارومیه که قرار بود ساعت ٢١:٢٥ از تهران پرواز کند، بعد از حدود ٢ ساعت تأخير ساعت ٢٣:١٥ از زمین برخاست و پس از گرفتن ارتفاع بدليل نقص فنی در یکی از موتورها، مجبور شد دوباره به مهرآباد برگردد و فرود اضطراري كند.

متاسفانه این مساله باعث رعب و وحشت در مسافران شد و هنوز که ساعت نزدیک ١٢ هست، مسافرین بلاتکلیف در هواپيما هستند و اجازه پیاده شدن به انها نمیدهند.
فعلا هیچ کدام از مسئولین ایرلاین آتا در دسترس نیستند و هیچ پاسخگویی در این زمینه نیست!

جوابیه هواپیمایی آتا درمورد پرواز دیشب

توضیحات عمومی هواپیمایی آتا در خصوص فرود اضطراری هواپیمای MD این شركت در شب گذشته:

پرواز تهران-ارومیه به شماره ۵۶۸۰ شرکت هواپیمایی آتا که شب گذشته فرودگاه مهرآباد را به مقصد ارومیه ترک نموده بود چند دقیقه پس از take off به علت نقص در موتور شماره یک این هواپیما بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استانداردهای ایمنی در سلامت و ایمنی کامل به مبدا بازگشت.

با هماهنگی معاونتهای عملیات، بازرگانی و فنی با توجه به لزوم بررسی فنی و زمانبر بودن چک های لازم؛ مقرر گردید این هواپیما در اختیار معاونت فنی قرار گیرد و مسافران محترم با هواپیمای جایگزین به مقصد اعزام گردند.
روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به دلیل تغییر در برنامه این پرواز؛ از صبر و شکیبایی مهمانان گرامی تشکر و قدردانی نموده و به استحضار مخاطبان محترم می رساند فرود هواپیما بدون هیچگونه شرایط غیرعادی در کابین مسافران انجام گرفته است.

گفتنی است طی چند ماه گذشته پروازهای شرکت‌های مختلف هواپیمایی تاخیرهای زیادی در مسیر تهران به ارومیه داشته اند که می توان از تاخیر ۱۲ ساعته و ۸ ساعته در تیرماه هواپیمایی آتا، لغو پرواز هواپیمایی قشم در اوایل آذرماه، تاخیر ۳ ساعته هواپیمایی آتا در ابتدای آذر، تاخیر چندین ساعته پرواز دیگری از هواپیمایی آتا بدلیل نبود قطعه خراب شده در اوایل آذرماه، تاخیر هواپیمایی آسمان در آذرماه و سرگردانی مسافرین در مهرآباد و ده ها مورد دیگر باعث نارضایتی مسافرین این مسیر شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =