رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از رشد چشمگیر میزان سرمایه گذاری صنعتی و اشتغال پروانه های بهره برداری صادره در استان مرکزی در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، حاجی پورگفت : در شش ماهه نخست سال جاری برای ۱۱۴ واحد تولیدی ، پروانه بهره برداری صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۴۹۷۰ میلیارد ریال صادر شده که ۲۱۷۶ نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند.
وی اظهار داشت : در سال گذشته تعداد 223 پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال 2956 نفر در استان مرکزی صادر شده است ، وی همچنین میزان سرمایه گذاری انجام شده در حوزه صنایع در سال 95 را مبلغ 9106 میلیارد ریال عنوان نمود .
حاجی پور یادآور شد : خوشبختانه سال گذشته با اقدامات و تمیهدات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و همچنین حمایت و مساعدت های مدیران ملی و استانی در جهت حل مشکلات طرحهای در دست اجرا ، میزان سرمایه گذاری پروانه بهره برداری صادر شده در شش ماهه سال ۹۶ نسبت در مقایسه با سال ۹۵ ، ۵۶% و از نظر اشتغال ۷۸% درصد رشد داشته ایم .
وی افزود : در شش ماهه نخست سال جاری نیز ۳۱۹ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲۶۱۴ میلیارد ریال و اشتغال ۸۴۷۳ نفر در استان صادر شده است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =