باشگاه خبرنگاران به نقل از رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نوشت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت جوجه نرخ ۸ هزار و ۵۰۰ تومانی مرغ گران نیست.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت جوجه نرخ 8 هزار و 500 تومانی مرغ گران نیست.

وی با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو مرغ در میدان بهمن 7 هزار و 500 تومان است، افزود: البته این نرخ در فروشگاه های مختلف بسته به هزینه، فروش و مکان آن متغییر است که مسئولین امر در این باره باید نظارت  لازم را داشته باشند.

به گفته یوسفی فروش هر کیلو مرغ زنده به صورت نقدی باید 5 هزار و 200 تا 5 هزار و 500 تومان باشد،  در غیر این صورت زیان مرغدار را به همراه دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: اگرچه شرکت پشتیبانی امور دام گرمای شدید در برخی استان ها را دلیل اصلی نوسانات می داند، اما بنده معتقدم که نوسانات نرخ جوجه دلیل اصلی این امر است.

وی درپاسخ به این سوال که احتمال کاهش نرخ مرغ در بازار وجود دارد، تصریح کرد: نرخ مرغ تابع عرضه و تقاضا در بازار است که با وجود عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی باید منتظر ماند و دید که بازار به کدام سمت و سو می رود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =