ایسنا نوشت:

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مجلس و کمیسیون بهداشت خواست تا استفاده از آمپول‌های آلوده در چشم پزشکی رازی که به گفته وی موجب نابینا و کم بینا شدن برخی از بیماران شده را پیگیری کند.

مهدی موسوی‌نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: اتفاقی در یکی از کلینیک‌های تخصصی چشم پزشکی رازی افتاده که موضوع استفاده از آمپول‌های آلوده و میکروبی وارداتی بوده که باعث آسیب رساندن جدی به چشم‌های بیماران شده است.

او با بیان اینکه در این حادثه تعدادی کم‌بینا و نابینا شده‌اند، گفت: خواهش من این است رییس مجلس دستور دهد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حتما در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشد.

ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: در رابطه با تذکر اول داده شده من از وزیر بهداشت می‌خواهم با توجه به اینکه حوزه تخصصی ایشان است موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده و گزارش آن را به کمیسیون بهداشت و درمان ارائه دهند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    18 6
    امیدوارم هدف نماینگان صرفا از روی دلسوزی باشه نه از روی اینکه یکی از بهترین وزیر بهداشت های طول انقلاب رو خراب کنند.........
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    1 3
    آوستين ساخت تركيه باعث نابينايي حدود 40 نفر از هم وطنامون شده، اميدوارم وزير محترم با جديت قضيه رو دنبال كنه و واردكننده هاي اين دارو كه باعث أين اتفاق غيرقابل جبران شد رو مجازات كنن
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    1 2
    کی خسارت یه عمر کوری و بدبختی ها رو میده......اقای دکتر