در ۶ اردیبهشت، پربازدیدترین اخبار به دلایل واقعی لغو مراسم رئیسی در تهران و حضور سعید مرتضوی در سخنرانی دیگر او در یزد اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی این پرسش از همه مطالب بیشتر دیده شد: لغو مراسم رئیسی در پایتخت به‌خاطر قطع برق بود یا عدم استقبال مردم؟ همچنین خبری درباره احتمال کناره‌گیری رئیسی و قالیباف به نفع میرسلیم هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد. در این سرویس واکنش ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی به حضور سعید مرتضوی در مراسم سخنرانی شهر یزد هم بارها توسط کاربران به بحث گذاشته شد.

در سرویس اقتصادی موضوع هواپیمای سبز اروپایی بر فراز آسمان ایران برای مخاطبان مهم بود و پربازدید شد. همچنین یک اقتصاددان هشدار داد خطر اینجاست که شاید عده‌ای حرف‌های قالیباف را باور کنند! در این سرویس اعلام شد وعده انتخاباتی قالیباف یعنی ۶۰ هزارمیلیارد تومان هزینه سالانه بر گرده مردم!

در سرویس فرهنگ و هنر خبر دستگیری دزد موتور توسط بازیگر سرشناس بازدید زیادی داشت. همچنین خاطرات شنیدنی مهران غفوریان در «دورهمی» هم مخاطبان را به خود جلب کرد. در این سرویس اعلام شد فیلمی که رضا کیانیان برای دیدن آن هیجان‌زده بود چه موضوعی را دنبال می کرد.

در سرویس اجتماعی گزارشی درباره  ختنه دختران کنیایی به روایت عکس‌های یک ایرانی بازدید زیادی داشت. این سوال هم برای مخاطبان ما مهم بود که دلیل برکناری رئیس دانشگاه آزاد چیست؟ همچنین اعلام شد عیسی سحرخیز به یک سال حبس محکوم شده ولی دیروز آزاد شد.

در سرویس بین الملل واکنش ترکیه به اظهارات ترامپ درباره کشتار ارامنه بازدید زیادی داشت. همچنین مخاطبان با این نکته بسیار مهم مواجه بودند که دلیل ترس و نگرانی واشنگتن از حمله به کره‌شمالی چیست؟ در خبر پربازدید بعدی واکنش ظریف به اظهارات ترامپ نگاه‌ها را متوجه رابطه جدید ایران و آمریکا کرد.

در سرویس فناوری اطلاعات راه‌اندازی سایت ویکی‌تریبون توسط مؤسس ویکی‌پدیا برای مبارزه با اخبار جعلی اعلان عمومی شد.

در سرویس طنز هم پشت پرده وعده انتخاباتی قالیباف لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =