پرسپولیس و سپاهان در دیداری جذاب به نتیجه مساوی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جذاب ترین بازی هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور پنجشنبه شب در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شد و تیم های سپاهان و پرسپولیس در پایان به نتیجه تساوی 2-2 رسیدند.

این مسابقه که با حضور 40 هزار هوادار برگزار می شد، در نیمه اول با برتری سرخپوشان بر توپ و میدان همراه بود. شاگردان برانکو در این نیمه موفق شدند با تک گلی که مهدی طارمی در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، برنده به رختکن بروند. ضمن اینکه دو گل پرسپولیس در نیمه اول از سوی داور مردود اعلام شد.

در نیمه دوم شاگردان کرانچار که میزبان بازی بودند، برای فرار از شکست به آب و آتش زدند و در دقیقه 61 توسط مروان حسین به گل مساوی رسیدند. در حالی که سپاهان پس از گل مساوی به دنبال زدن گل برتری بود، تیم پرسپولیس توانست در دقیقه 74 روی پاس طلایی فرشاد احمد زاده به علی علیپور توسط این مهاجم جوان به گل برتری برسد. پس از این گل حملات پر دامنه پرسپولیس ادامه داشت و بازیکنانی مثل طارمی و فرشاد احمد زاده چند فرصت عالی گلزنی را از دست دادند. سپاهان که همچنان به بازگشت امیدوار بود، توانست روی سانتر میرزایی و ضربه تمام کننده جلال الدین علی محمدی به گل مساوی برسد تا الکلاسیکوی فوتبال ایران در نصف جهان با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد.

با این نتیجه قرمزها 14 امتیازی شدند و در همان رده دوم باقی ماندند. سپاهان هم که حال و روز خوبی در جدول نداشت با این نتیجه 7 امتیازی شد و در رده سیزدهم جای گرفت.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =