رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پول‌های بلوکه شده که به حساب این فدراسیون واریز می‌شود در ازای قرض‌های آنها خرج خواهد شد.

تسنیم نوشت: علی کفاشیان درباره آزاد شدن پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال که قرار است به زودی به حساب این فدراسیون واریز شود، گفت: آزاد شدن پول‌های بلوکه شده مربوط به همه پول ما نبود و یک میلیون دلار پول حواله‌ای ما که توسط آمریکا ضبط شده همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پولی که آزاد شده مربوط به حساب‌هایی است که ما با فیفا داریم و این پول هم از طریق سفارت جمهوری اسلامی در سوئیس به دست ما خواهد رسید. البته حدود 700، 800 هزار دلار از این پول را از طریق فیفا در ازای دستمزد مربیان‌مان پرداخت کرده‌ایم و 5 میلیون دلار دیگر هم به حساب ما واریز خواهد شد.

کفاشیان درباره اینکه با این شرایط دیگر نباید بهانه‌ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد و همه چیز باید به موقع انجام شود، گفت: مشکلی که از این بابت نداریم اما این پول که قرار نیست فقط برای تیم ملی خرج شود. در این چند وقت که هوا نخوردیم، بلکه پول خرج کردیم. در یک سال اخیر برای برنامه‌ها پول قرض کرده بودیم و این هزینه‌ها برای ما خرج تراشیده که باید اکنون قرض‌های‌مان را پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه هنوز پولی به حساب فدراسیون واریز نشده که بخواهد تحولی ایجاد کند، گفت: اگر پول به حساب فدراسیون واریز شود و قرض‌های‌مان را بدهیم، در ادامه باید منتظر بهتر شدن شرایط فدراسیون باشیم و کم کم همه چیز درست می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آزاد شدن پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال را مدیون چه کسی است، گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و همیشه هم بوده‌ایم. اکنون هم به لطف نظام جمهوری اسلامی توانستیم این مشکلات را از میان برداریم.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =