«خبرجنوب» نوشت: عملیات اجرایی ساخت بزرگترین بوستان شرق شیراز پایان امسال آغاز می شود.

شهردار منطقه 7 شيراز با اعلام اين مطلب گفت: بوستان معراج با 83 هكتار وسعت در ابتداي ورودي شرق شيراز ساخته مي شود كه عمليات اجراي فاز يك آن را امسال شروع مي كنيم.
مسعودي افزود: در اين محور با توجه به قرارگرفتن در مسير ورودي بندرعباس و عسلويه، يكي از بوستان هاي زيباي شهر ساخته خواهد شد و 5 تپه ورودي شهر در اين منطقه را دربر خواهد گرفت.
وي ادامه داد: يكي ديگر از پروژه هاي ما كه به پايان رسيده و آماده بهره برداري است، ساخت كوه راه سلامت و گردشگري در حاشيه ارتفاعات شرق شيراز است كه اين كوه راه به طول 13 كيلومتر از آثار تاريخي و گردشگري برم دلك آغاز و پس از گذر از بوستان نصرآباد به مجموعه قصر ابونصر منتهي ميشود. اين مسير با توجه به برخورداري از جاذبه هاي تاريخي، يك مسير سياحتي، ورزشي و گردشگري نيز به شمار مي رود.
شهردار منطقه 7 شيراز گفت: در حال حاضر مخازن آب مورد نياز فضاي سبز اطراف اين كوه راه در حال اجراست و همزمان با فصل درختكاري، درختان اطراف اين كوه راه نيز كاشته خواهد شد.
وي ادامه داد: از ديگر پروژه هايي كه تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد بوستان نصرآباد است كه سعي داريم مساحت آن را به 15 هكتار افزايش دهيم و در كنار آن بوستان مطهر نيز تا پايان سال با وسعت 7 هزار مترمربع افتتاح مي شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =