برتری 2 بر صفر بارسلونا مقابل آتلتیکو بیلبائو در شب شکست رئال مادرید، هواداران آبی، اناری را حسابی شاد و خوشحال کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از موندو دیپورتیوو؛ لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا پس از اتمام بازی به سالن کنفرانس ورزشگاه نیوکمپ رفت و مقابل 118 خبرنگار نشست تا پاسخگوی سوالات آنها باشد. انریکه در خصوص شرایط بارسا گفت: ما از سد یک تیم قدرتمند و جنگنده عبور کردیم اما هنوز در تیم نواقصی وجود دارد که باید رفع شود و هواداران را راضی تر کند. با این حال من به کاری که بازیکنان تا به حال انجام داده اند افتخار می کنم. خیلی خوشحالم چون با وجود مشکلات اندک هفته گذشته، باز هم پیروز شدیم.
انریکه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا بارسا تاکتیک های موثری برای رسیدن به گل های آسان ندارد، گفت: شما گل اول را دیدید؟ ما برای رسیدن به گل اول، چندین تاکتیک را به صورت ترکیبی استفاده کردیم. همین طور روی گل دوم. پس تاکتیک های زیادی انجام می شود تا گل به ثمر برسد.
او در خصوص گلزنی های نیمار مقابل آتلتیکو بیلبائو اضافه کرد: همیشه به بازیکنانم می گویم باید بهترین بازی های شان را ارائه دهند. نیمار تا به حال خوب بوده و 2 گل بسیار مهم برای ما به ثمر رسانده است ولی انتظار دارم نیمار بهتر از اینها شود. اگر می خواهیم همین گونه ادامه دهیم باید هم در دفاع و هم در حمله بیشتر تلاش کنیم. باید از لیونل مسی هم تمجید کنم. او باز هم نشان داد بهترین بازیکن دنیاست چون هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. من مسی را هر روز در محل تمرین می بینم، او کارهایی انجام می دهد که شما را به یاد بازی های پلی استیشن می اندازد.
انریکه در خصوص نیمکت نشینی جرارد پیکه گفت: من به بازیکنان دلیل بازی کردن یا نکردن شان را نمی گویم. این اتفاق در بارسا نمی افتد. در بارسا هر چیزی که بخواهم را در اختیار دارم. مثل این است که به سوپرمارکت رفته ام و می خواهم بهترین ها را انتخاب کنم. در مورد پیکه هم چنین اتفاقی رخ داد. ما باید در دفاع و حمله بهتر کار کنیم. افکار و روش های مختلف و زیادی در تیم ما وجود دارد که برای به کار گرفتن آنها باید تلاش زیادی از بازیکنان ببینم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدقاسمی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 10
    باز یکی پیدا شد که مثلا برای اینکه خودی نشان دهد و بگوید من تغییر ایجاد کردم و موفق هستم بعضی ها را قربانی می کند.این آقا هم پیکه رو میخواد بازی نده،نه؟اگر اینکارو بکنه اشتباهه.خیلی ها که از این کارها کردند جواب نگرفتند.مثال زیاده