ایسنا نوشت:رسانه‌های معتبر ترکیه خبر از توافق مصطفی دنیزلی با تراکتورسازی می دهند ، درحالی که از تبریز خبر رسیده بود باشگاه از دنیزلی دور شده است!

مصطفی دنیزلی، مربی پیشین باشگاه‌های پرسپولیس و پاس ایران، با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و به زودی با این تیم ایرانی قرارداد امضاء خواهد کرد.

روزنامه صباح، یکی از مشهورترین روزنامه‌های کشور ترکیه در سایت خود نقل کرده است که مصطفی دنیزلی برای ۱۱ بازی، هدایت تراکتورسازی را برعهده خواهد گرفت و با ۴۰۰ هزار دلار به ایران باز خواهد گشت.

همچنین روزنامه یئنی‌شافاق نیز اعلام کرده که طبق شنیده‌ها از نزدیکان مصطفی دنیزلی، این مربی ترکیه‌ای با تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و به‌زودی جایگزین یحیی گل‌محمدی در این تیم خواهد شد.

این خبر در حالی در رسانه‌های ترک منعکس می‌شود که، ساعاتی پیش، خبر حضور سرمربی ترکیه‌ای روی نیمکت تراکتورسازی منتفی اعلام شده بود.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی فعالیت دنیزلی در برنامه شبکه TRT ترکیه را، علت عدم توافق این مربی با تراکتورسازان اعلام کرده و  گفته بودند، با منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی، تراکتورسازان به سراغ سایر گزینه‌های خود خواهند رفت که ارتوگرول، جواد نکونام و الکس نوری سه گزینه بعدی تراکتورسازان برای جایگزینی یحیی گل‌محمدی عنوان شده بود.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =