زلاتان ایبراهیموویچ با اعلام اینکه تیم بعدی خودش را انتخاب کرده است، تاکید کرد مورینیو می تواند منچستریونایتد را به دوران اوج برگرداند.

دوران حضور زلاتان ایبراهیموویچ در پاری سن ژرمن به پایان رسید و این مهاجم گلزن سوئدی تصمیم گرفت از این تیم فرانسوی جدا شود. در آستانه شروع نقل و انتقالات تابستانی، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تیم بعدی این بازیکن شنیده می شود که از این بین منچستریونایتد به نظر مقصد محتملی برای ایبرا است. او در فصلی که به پایان رسید، همراه پاری سن ژرمن به قهرمانی در سه گانه داخلی فوتبال فرانسه دست یافت و آقای گل لیگ فرانسه نیز لقب گرفت.

ایبراهیموویچ درباره تیم بعدی خود به دیلی تلگراف گفت: از تیم های انگلیسی و ایتالیایی و خارج از اروپا پیشنهادهای رسمی دارم و همین الان تیم بعدی خودم را انتخاب کردم و به زودی اعلام می کنم. انتخاب تیم بعدی من کار سختی نبود و می دانستم از آینده چه می خواهم و به همین خاطر خیلی راحت تیم بعدی خودم را انتخاب کردم.

ایبراهیموویچ در اینتر با مورینیو همراه بود و توانست به قهرمانی در لیگ و جام حذفی ایتالیا برسد ولی در سال دوم حضور مورینیو در اینتر از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست. او بعدها در کتاب خاطرات خود بارها به تمجید از مورینیو پرداخت و این بار نیز وقتی از او درباره حضور مورینیو در یونایتد سوال شد، او در پاسخ گفت: حضور مورینیو در یونایتد اتفاق بزرگی است. اگر قهرمانی می خواهید، باید مورینیو را بیاورید و فکر می کنم مسئولان یونایتد هوشمندانه این مربی را جذب کردند. او هر جا مربیگری کرده است، قهرمانی کسب کرده و بهترین گزینه است تا بار دیگر یونایتد را به دوران اوج باز گرداند. نمی دانم که بار دیگر با او کار خواهم کرد کرد یا خیر. باید ببنیم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. با مورینیو رابطه خوبی دارم و همیشه با او در ارتباط هستم ولی در طول هفته گذشته صحبتی باهم نداشتیم و چیزی برای پنهان کردن هم وجود ندارد و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ایبرا که چندی دیگر وارد 35 سالگی می شود، در پاسخ به این سوال که برای رفتن به لیگ برتر خیلی پیر نشده است نیز گفت: بارها ثابت کردم سن فقط یک عدد است. این به ذهن شما بستگی دارد. وقتی بخواهید یک کار را انجام دهید، می توانید. فوتبال بازی ذهن است و من توانستم این موضوع را اثبات کردم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =