هیلاری کلینتون با خطرناک خواندن اظهارات رقیب جمهوریخواه خود تاکید کرد که تنها راه اطمینان مردم آمریکا و دنیا این است که اجازه نزدیک شدن ترامپ به کاخ سفید را ندهند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم، هیلاری کلینتون اظهار نظر های دونالد ترامپ را خطرناک و تفرقه برانگیز و برای آینده آمریکا زیان آور توصیف کرد.

کلینتون که در میان هوداران خود در سن خوزه سخنرانی می کرد با اشاره به دیدگاههای مشترکش با برنی سندرز دیگر کاندیدای حزب دمکرات در زمینه های مختلف از جمله نحوه برخورد با دونالد ترامپ گفت: مردم به من می گویند درباره ترامپ زیاد صحبت می کنی، بله من این کار را می کنم و در اینجا به شما می گویم چرا اینگونه است، این کار به این علت است که آنچه وی می گوید خطرناک و تفرقه برانگیز است، چیزی که او می گوید برای کشور و آینده ما زیان آور است.

کلینتون افزود: رئیس جمهور ما، اوباما امروز در ژاپن حضور داشت و با نزدیکترین متحدان ما ملاقات کرد ، وی بعد از دیدار در کنفرانس خبری رسمی خود گفت که به او گزارش شده رهبران کشورهای دوست ما از آنچه دونالد ترامپ می گوید و ترویج می کند و برای آن به پا خواسته است ابراز نگرانی می کنند.

کلینتون ادامه داد : تنها راه برای اطمینان بخشی دوباره به خودمان و بقیه جهان این است که مطمئن شویم دونالد ترامپ - این فرد غیرقابل پیش بینی - هرگز به کاخ سفید نزدیک نخواهد شد. این به اندازه کافی بد است که ترامپ در اولین ساعات آغاز رقابت انتخاباتی خود به مهاجران توهین کرد و آنها را متجاوز جنسی، قاتل و جنایتکار خطاب کرد. این کار شرم آور و شدیدا غیرقابل قبول است. وی به زنان توهین کرده است، به جان مک کین به عنوان یک قهرمان جنگی توهین کرده، وی به یک مرد با معلولیت جسمی توهین کرده، به مسلمان توهین کرده و حقیقتا تاکنون فرد دیگری نمانده که وی به او انتقاد نکند. کلینتون گفت: این راه مناسبی برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا نیست و من به شما بگویم که بی صبرانه منتظر مناظره با دونالد ترامپ هستم.

۵۰۵۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 3
    رای ما ایرانیها یا خانم کلینتون و یا برنی سندرز