روابط توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش پاسخ داد: بررسی افزایش حقوق سرایداران مدارس

طرح رتبه بندی شامل سرایداران مدارس نمی شود اما موضوع افزایش حقوق آنها در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران فرهنگی مشکلات خود را در این صفحه اعلام کرده بودند. در همین زمینه روابط عمومی توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش پاسخ هایی را ارسال کرده است.

در جدول زیر این پاسخ ها آورده شده است:

 

سوال

پاسخ

در تمام کشور تعدادی ار دبیران رسمی فعلی تا سال 1382 به صورت پاره وقت در آموزش و پرورش کار کرده اند و حقوق هم گرفته اند اما آموزش و پرورش به جهت عدم کسر بیمه این سوابق د رداخل سازمان خودش را قبول ندارد ماحتی با پرداخت تمام ان کسورات به نرخ روز هم حاضر هستیم این سوابق را قبول کنند از خبر انلاین تقاضا داریم به مسئولین انتقال و اقدام فرمایند . همه پاره وقت ها این انتظار را دارند وزیر محترم دستور مساعد برای همکاران فعلی خودش صادر فرمایند.

مشکلات احتساب سوابق خدمتی دبیران رسمی آموزش و پرورش که چندین سال در اموزش و پرورش با عنوان پاره وقت خدمت کرده اند و حاضرند خودشان تمام هزینه بیمه شدن را با نرخ روز بدهند به حضور وزیر محترم اموزش و پرورش رسانید ما همکاران و کارمندان ایشان هستیم به کجا باید مراجعه کنیم

بر اساس ماده 105 قانون مديريت و 151 و 150 قانون استخدامی كشوری موضوع جهت نيروهايي كه تمام وقت كارکرده اند ، قابل قبول است.

لام اقای وزیر .اقای فانی.چند ماه است حقوق معلمان و معاونان و...زیاد شده من سرایدارم .26سال سابقه.چون امار زیر 250 نفر هست نیروی خدماتی را کم کردن کارهای او هم به من میرسد.کارم چند برابر شده حقوق هیچی .بس کی میخواهید حقوق نیروی خدماتی را اضافه کنید.مدرسه من حوزه انتخابات هم هست.هر روز منتظرم کی حکم میزنند تا حقوق بهمن ماه زیاد شود.اطفا نیروی خدماتی را ادم حساب کنید.

 

موضوع رتبه بندي شامل افراد فوق نمی شود. اما موضوع افزايش حقوق براي اين قشر در دست بررسی وپيگيری قرار دارد .

دبير اموزش وپرورش هستم براساس قانون كساني كه دوران سربازي خود رادر مناطق جنگي سپري كرده باشند شامل يك گروه تشويقي ميشوند بنده نامه سپاه دال بر اينكه بنده دوران سربازي خود رادرمناطق جنگي سپري كردم دارم ولي مي گويند بخاطر اينكه بعد از دوران جنگ بوده پذيرفته نيست لازم به ذكزاست بنده به مدت سه ماه حضور مستقيم د ر جبهه رادارم لذاخواهشمند است راهنمايي فرماييد

 

از قبل قانون مديريت خدمات كشوری افرادی كه از ابتدای شروع جنگ تا قبل از پايان آن 6 ماه متوالی و يا 9 ماه متناوب در جبهه ها حضور داشته اند می توانند از مضايای يك طبقه تشويقی برخوردار شوند.

 

 

45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    2 0
    سلام اقای بطاحی چرا به نیروهای خدماتی توجه نمی شود خدا میداند با ماهی 1200در خانواده 4نفری نمی توان زندگی کرد به فکر ما هم باشید چرا نیروی خدماتی این ارگان اینگونه باید زجر بکشند مگر اینها ایرانی نیستند چرا در مدارس تا وزارت خانه به این گروه کسی توجه نمی کند حق لباس ما را امسال ندادهاند
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    2 0
    سلام چرا حقوق خدمتگزارها زیاد نمی کنیدتابستان هفته ای دو روز شهریور هر روز بدون اصافه کاری این حقوق جوابگو زندگی نیست