از سخنان وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد تا لغو تازه کنسرت‌ها در قوچان/ پربازدیدهای ۶ مرداد

در روز جمعه ۶ مرداد، سخنان وزیر سابق اطلاعات درباره نفوذ دشمن در کشور، بازدید زیادی به دنبال داشت.

در سرویس سیاسی مهمترین مطلب منتشر شده درباره دغدغه اصلی رهبر انقلاب درباره دولت دوازدهم و انتخاب وزراء بود. همچنین پربازدیدترین مطلب به بازخوانی سخنان مهم آیت‌الله یزدی اختصاص داشت که گفت: رهبری به احمدی‌نژاد گفتند شما را تحمل کردم و مایوس شدم. در این سرویس سخنان وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد هم پربازدید بود. او گفت: حضور افسر انگلیسی در بیت مراجع نشانه نفوذ است!

در سرویس اقتصادی مردم نظر دادند چند صفر باید از پول ایران حذف شود؟ همچنین خبر ضرر ۶۰۰۰ میلیارد تومانی ۲ خودروساز بسیار مهم بود و خبر اینکه پایتخت و ۴ استان دیگر در آستانه خاموشی قرار دارند هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ، خبرهایی از بازتاب جهانی حواشی انتشار تصاویر خصوصی آزاده نامداری بازدید زیادی داشت. پس از آن، اعلام نظر کیومرث پوراحمد درباره‌ «شهرزاد» بازدید زیادی داشت و جلوگیری از ورود ناظری‌ها به سالن کنسرت در قوچان هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه بیشترین اخبار پربازدید به بازسازی صحنه جرم ربایش «بنیتا» کودک ٨ ماهه اختصاص داشت. پس از آن، مخاطبان می‌خواستند بدانند چرا پشه‌ها بعضی‌ها را بیشتر نیش می‌زنند؟ در این سرویس جای پاسخ به این سوال هم خالی بود چرا میزان بدهی واقعی شهرداری تهران مشخص نیست؟

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل اعلام شد ترامپ، مشاور ارشدش در امور ایران را برکنار کرد. همچنین واکنش توئیتری برنی‌سندرز به تصویب تحریم‌ها علیه ایران بازدید زیادی به دنبال داشت و نقل قولی از رییس سابق سیا هم پربازدید بود که گفت: به عمرم رییس‌جمهوری مثل ترامپ ندیدم!

در سرویس طنز هم از رموز زندگی خوب با ژن خوب، رونمایی شد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =