۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
تشویق بیرانوند با لباس قرمز در آزادی!

ایسنا نوشت؛ خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و نفت تهران با ترافیک شدید همراه شده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حاشیه هایی را به همراه داشت. 

حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی خیابان‌های اطراف مجموعه ورزشی آزادی با ترافیک شدید همراه شد و این ترافیک تا اتوبان تهران - کرج هم کشیده شده است.

با ورود بازیکنان نفت به ورزشگاه دروازه‌بان این تیم علیرضا بیرانوند مورد تشویق پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و همچنین پرسپولیسی‌ها شعارهایی را هم علیه دیگر بزرگ پایتخت، استقلال سر دادند.

مهدی میردامادی مداحل اهل بیت (ع) به همراه فرزندش از جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر این بازی است.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در جایگاه ویژه این بازی را نظاره می‌کند. محسن مسلمان و محمد انصاری دو بازیکن پرسپولیس قبل از آغاز تمرین به سمت بازیکنان و کادر فنی نفت رفتند و خوش و بشی با آن‌ها انجام دادند.

هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم ایران، پرسپولیس و بنر هادی نوروزی را به اهتزاز درآوردند. همچنین یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم کشور کرواسی را به همراه دارد.

بیرانوند دروازه‌بان نفت لباسی یکدست قرمز به تن دارد و بازیکنان نفت هم لباس‌های تمرینی سفید و قرمز به تن کرده‌اند.

زمانی که اعضای کادر فنی پرسپولیس به زمین چمن آمدند تا خود را به نیمکت برسانند، کریم باقری و برانکو ایوانکویچ به شدت تشویق شد.

علی اکبر طاهری و محمد پنجعلی در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سید جلال حسینی، سیامک کورشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، محمد دانشگر، ایمان مبعلی و علی قربانی 11 بازیکنی هستند که از ابتدا مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند.

بازیکنان دو تیم زودتر از موعد وارد زمین مسابقه شدند، اما به خاطر اینکه داور بازی قصد داشت هماهنگ با سایر دیدارها، سوت آغاز بازی را بزند، بازیکنان برای دقایقی درون زمین نرمش کردند تا بدنشان گرم بماند.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =