امروز، سخنرانی مقام معظم رهبری برای مردم قم به مناسبت سالگرد قیام 19 دی، مهم‌ترین خبر بود. دیگر پربازدیدها هم به سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت.

در سرویس سیاست، در صدر مهم‌ترین و پربازدیدترین اخبار، سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم بود.

در این سرویس سخنان مسیح مهاجری درباره آیت‎الله هاشمی رفسنجانی با عنوان با مسیح مهاجری؛ از بصیرت هاشمی تا نامه بدون سلام بسیار پربازدید بود. صحبت‌های اسحاق جهانگیری در اولین کنگره سالگرد آیت‎الله هاشمی رفسنجانی هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. گلایه دختر آیت‌الله هاشمی از حسن روحانی هم در این سرویس بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، تعیین قیمت 220 هزار تومان برای عوارض خروج از کشور پربازدیدترین خبر بود. واریز سود سهام عدالت هم بازدید زیادی زیادی داشت. سخنان رییس کانون جایگاه داران سوخت درباره تاثیر قیمت بنزین بر تورم هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس فرهنگ، درخواست دعای باران کوثری از مردم  پربازدیدترین خبر بود. گزارشی درباره بازیگران غایب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هم بازدید زیادی داشت. صدور مجوز انتشار صدا و تصویر حبیب، 578 روز پس از مرگش هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، هشدار وزیر بهداشت درباره افزایش بیماری‌های آمیزشی پربازدید بود. پیش‌بینی بارش در شمال کشور در آخر هفته هم دیگر پربازدید این سرویس به شمار می‌آمد. از خبری درباره جزییات طرح ترافیک جدید هم کاربران استقبال کردند.

در سرویس بین‌الملل، نظر دو کارشناس مجرب درباره علت تجمعات اخیر کشور با عنوان ریشه مشکلات مردم در کجاست؟ اقتصاد یا سیاست؟ پربازدیدترین خبر بود. علت سکوت بن سلمان در حوادث اخیر کشور هم بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دوره آینده با بازدید زیادی همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم تنهایی عجیب و غریب صداوسیما پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =