سورپرایز موسیقی‌دان آلمانی برای هواداران ایرانی

کریستوفر ون‌دیلن، سرپرست گروه موسیقی شیلر می‌گوید قشنگ‌ترین موسیقی‌های‌شان را برای اجرا در تهران انتخاب کرده‌اند تا بتوانند دو ساعت مردم را با خود همراه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای گروه موسیقی شیلر برای برگزاری پنج شب کنسرت در تالار وزارت کشور به تهران آمده‌اند. این اجراها از دوشنبه تا چهارشنبه هفته پیش رو 20، 21، 22، 23 و 24 آذر ساعت 21:30 روی صحنه خواهد رفت.

کریستوفر ون‌دیلن، سرپرست گروه موسیقی شیلر درباره حضور خود در ایران گفت: «احساس خوبی دارم، چرا که 10 سال پیش نیز به ایران آمده بودم و ابتدا به تبریز و بعد به اصفهان و تهران رفتم. تمامی اعضای گروه احساس خوبی بابت حضور در ایران دارند و منتظر هستیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و عکس‌العمل مردمی که به کنسرت می‌آیند چیست! این احساس را همیشه داشته و دارم که یک شعر و موسیقی را زمانی که خلق می‌کنید، می‌توانید به سراسر دنیا ببرید و با مردم آنجا به اشتراک بگذارید.»

کریستوفر ادامه داد: «آن زمان که به ایران آمدم، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم بتوانم در ایران به اجرا بپردازم.»

این موزیسین بین‌المللی درباره طرفداران ایرانی خود گفت: «من در اینستاگرام همیشه خبرهایی از طرفداران ایرانی می‌گرفتم و تقاضا برای حضور در ایران داشتم تا یک سال پیش که با مصطفی کبیری در تماس بودیم و قرار شد در ایران کنسرتی برگزار کنیم و از آن زمان متوجه شدم که طرفداران زیادی در ایران دارم و بسیار خوشحالم که قرار است اجرایی در ایران داشته باشم.»

سرپرست گروه شیلر درباره برنامه‌ریزی‌اش برای اجرا در ایران توضیح داد: «یک سورپرایز کوچک برای طرفداران ایرانی داریم. ما سعی کردیم قشنگ‌ترین موسیقی‌هایمان را برای این اجرا انتخاب کنیم تا بتوانیم دو ساعت مردم و طرفداران را با خود همراه کنیم.»

کریستوفر همچنین در مورد موسیقی ایران گفت: «می‌توانم هنرمندان ایرانی را برایتان بشمارم ولی یک هفته دیگر، طور دیگری خواهد بود و مطمئنا افراد بیشتری را خواهم شناخت.»

او در پایان گفت: «من واقعا از دعوتی که از ما برای حضور در ایران شده خوشحال هستم و برای تمام گروه ما نقطه اوجی است که بتوانیم در ایران اجرا داشته باشم.»

شیلر (Schiller band) نام پروژه موسیقیدان آلمانی، کریستوفر ون دیلن است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌ است. او از سال 1998 (1377) با انتشار نخستین آلبوم توانست وارد عرصه حرفه‌ای موسیقی شد و تاکنون چیزی حدود هفت میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    13 16
    خوب بود به جای واژه سوپرایز از واژه غافلگیری استفاده می شد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    2 2
    واقعا اتفاق بسیار خوبی بود، همون دقایق اول بلیط رو خریدم امروز یکی از آرزوهام برآورده میشه. خدا رو شکر مردم حمایت کردن تا این روند ادامه دار باشد
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      6 0
      تو رفیق شاپرک ها،من تو فکر گلمونم.