معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان گفت : مشکل مالیاتی کروش حل می شود.

سایت وزارت ورزش نوشت: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : در جلسه ای که با حضور دکتر نوری مدیر کل مالیاتی استان تهران ، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، حسنی خو مشاور وزیر و تعدادی از کارشناسان مالی برگزار شد، مقرر گردید با اقداماتی که فدراسیون فوتبال، سازمان امور مالیاتی و وزارت ورزش و جوانان خواهند داشت ظرف چند روز آینده مشکل مالیاتی کروش حل شود.
دکتر هاشمی افزود: برای سال های 90 ، 91 ، 92 کروش مشکل مالیاتی ندارد و تنها برای سال 93 باید فدراسیون فوتبال ، موارد مدنظر سازمان امور مالیاتی را تامین کند .
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حوزه مالیات برای تامین درآمد های کشور گفت : در این جلسه بحث مالیات و ضرورت پرداختن به آن در حوزه ورزش و فدراسیو ن ها و چگونگی همکاری های مشترک بین وزارت خانه های ورزش و جوانا ن و امور اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از تهیه بخشنامه ای برای روشن شدن نحوه پرداخت مالیات در ورزش خبر داد و افزود: به زودی بخشنامه ای برای کلیه استان ها، فدراسیون ها و باشگا ه ها ابلاغ خواهد شد که کلیه طرف های قرار داد می بایست مالیات خود را خودشان پرداخت کنند و طرف حساب مالیاتی ، خود طرف قرار دادها هستند اعم از قرار دادهای داخلی و خارجی .
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =