جشنواره اقوام ایرانی در سنندج آغاز شد

جشنواره اقوام ایرانی همراه با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، شامگاه یکم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، این جشنواره به همت شرکت آوای هنر و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان برپا شده است که در بخش نمایشگاهی آن 105 غرفه در معرض دید عموم قرار دارد.

دبیر اجرایی این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه شامل، مجموعه گردشگری گنج نامه همدان، مجموعه گردشگری علیصدر، کالاهای مسافرتی و سفر، انواع چرم دوزی، کیف های بافتنی، غرفه های مختلف ویژه توانمندی های شمال کشور، گلیم و جالیم، تودوزی و سوغات استان های مختلف کشور است.

امیر زیوری‌گل افزود: 43 غرفه این نمایشگاه به صنایع دستی و 20 غرفه آن به کالاهای مسافرتی اختصاص دارد و 12 نوع سوغات و 15 مورد صنایع دستی شهرهای مختلف کشور هم در آن در معرض دید عموم قرار دارد.

وی عنوان کرد: علاوه بر غرفه های متنوع، اجرای موسیقی و رقص محلی مناطق مختلف ایران از جمله منطقه شمال کشور، آذری و کُردی همراه با مسابقه ویژه خانواده ها در نمایشگاه همه روزه اجرا می شود .

به گزارش ایسنا، دبیر اجرایی جشنواره اقوام ایرانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه اقوام ایرانی از یکم لغایت شش بهمن ماه از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه های بین المللی سنندج آماده بازدید عموم علاقمندان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =