استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : فرمانداران و بخشداران با معرفی جاذبه های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران زمینه این فعالیت اقتصادی را برای بخش خصوصی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی  در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری افزود :اکنون وجود بروکراسی اداری مانع دستیابی به شاخص های توسعه ای در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری شده است و از این پس کاهش این نامه نگاری های طولانی اداری و رفع مشکل سرمایه گذاران از ملاک های اصلی ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تولیدات صنایع دستی، کشت گیاهان دارویی، محصولات گلخانه ای مهمترین ظرفیت برای رونق سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری است.
وی یادآور شد: به همین منظور 8 هزار و 420 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش هزینه های خانوارها اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده است.
صفر فرامرزی اظهار کرد: پرونده سلامت در طرح ارجاع و پزشک خانواده شامل اطلاعات سلامت مربوط به خانواده های تحت پوشش است و این طرح در سه سطح عمومی شامل مردم و پزشکان، سطح تخصصی شامل پزشکان متخصص و سطح فوق تخصصی شامل پزشکان فوق تخصصی ارائه می شود.
وی تاکید کرد: دولت در سال گذشته دو هزار و 100 میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مردم هزینه کرد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =