وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیگیری بحث بیمه فراگیر هستیم تا همه مردم امکان بازنشستگی را داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به ارومیه سفر کرده است در شورای اداری آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی، استانی با ظرفیت های بالقوه است که نیاز به تلاش جدی مسئولین این استان و نمایندگان این استان در مجلس است تا نیازهای استان را تامین و عقب ماندگی ها را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بعد از مطالعات دقیق در آذربایجان غربی  در حال سنجش و اندازه گیری میزان مهارت این استان هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: براساس آخرین مطالعات صورت گرفته شاهد کاهش مسائل منفی اجتماعی از جمله کاهش میزان نزاع منجر به معاینه، کودک آزاری و طلاق در استان آذربایجان غربی هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه هر فردی اراده دریافت دفترچه بیمه کند مقدمات آن فراهم است افزود: بحث بیمه فراگیر توسط دولت در حال انجام است تا همه مردم امکان بازنشستگی را داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم به برنامه ها و مسیر حرکتی رئیس جمهور، در انتخابات به روحانی رای دادند گفت: دولت یازدهم با قدم برداشتن در مسیر توسعه کشور و عمل به وعده هایش حرکت کرد و مردم با اتکا به همین سیاست ها و عملکرد، بار دیگر دکتر روحانی را بعنوان رئیس جمهور برگزیدند.

ربیعی با اشاره به عملکرد کارشناسی همراه با عقلانیت دولت یازدهم خاطر نشان کرد: دولت روحانی، دولت مدارا و اجماع و سخت کوشی است که کلیه دستگاههای اجرایی نیز با حداکثر توان و بیش از گذشته برای توسعه کشور تلاش کنند.

وی اضافه کرد: توجه ویژه ای به استان آذربایجان غربی داریم و آمادگی دارم برای توسعه این استان و بهبود شاخص های آن، بازهم به آن سفر کنم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =