ایسنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحولات و برخی ناآرامی‌ها در کردستان عراق واکنش نشان داد.

در صفحه شخصی اینستاگرام محسن رضایی آمده است: "امروز ارتش عراق بر استان کرکوک و چند شهر دیاله مسلط شد.پیشمرگان کرد عراقی با دوراندیشی و عقلانیت عقب نشینی کردند.

جنگ و خونریزی پیش نیامد. آقای بارزانی بر اثر مشورت‌های غلط و تحریک دست‌های پنهان که مشکوک به اسرائیل و عربستان بوده، زندگی آرام و رو به رشد مردم کردستان عراق را با چالش و نا آرامی طولانی مواجه کرده است.

امیدوارم آرامش گذشته به کردستان عراق برگردد و سرمایه گذاری و پیشرفت در آنجا ادامه یابد." 

حدادعادل:ترامپ می‌خواهد سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگرداند

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت:

حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ گفت: ترامپ با این کار می‌خواهد برجام را دستگیره‌ای برای ضربه‌ زدن به کشورمان قرار دهد و ما باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: ترامپ می‌خواهد سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگرداند و توقع ما این است که مسئولان با قدرت در برابر برنامه آمریکا بایستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارزیابی اظهارات مسئولان اروپایی نسبت به موضع‌گیری اخیر آمریکا در قبال برجام نیز افزود: اروپایی‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که از طرفی به نحوی در مقابل ترامپ قرار نگیرند و از سوی دیگر از مزایای برجام برخوردار شوند.

حدادعادل در خصوص تلاش مسئولان آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها یادآور شد: در واقع اینها نشان می‌دهد که راه ما در مقابل تروریست‌ها درست بوده است و این تروریستی که آنها و به قول خانوم کلینتون خودشان درست کرده‌اند با ایستادگی نیروهای سپاه، مدافعان حرم و شهدایی امثال شهید حججی در حال نابودی است.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 2
    باید ایران خودش آماده جنگ با آمریکا بکنه و هیچ باجی رو هم نده و کوتاهم نیاد چون آمریکا زورش به کره نرسیده دنبال کتک خور می گرده تا نشون بده که هست