تسنیم نوشت:

بازیگر نقش حشمت فردوس گفت: متن آقای مطلبی نویسنده سریال من را جور دیگری تکان داد و تحت تاثیر قرار گرفتم. در فیلمنامه ایشان انرژی فوق العاده حس می‌شد و فردوس آدم جدی بود.

داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در سریال «ستایش 2» با پایان یافتن این مجموعه به علت حضورش در کار و ویژگی‌ هایی نقشی که چند سال مخاطبان تلویزیون را با خود همراه کرد اشاره کرد.

او گفت: نقش حشمت فردوس را مرحوم ایرج قادری به من پیشنهاد داد. زمانی که قرار بود خودش کارگردانی این سریال را برعهده بگیرد و آن زمان‌ها هم بیماری‌اش در حال شدید شدن بود. من پیشنهاد او را پذیرفتم به شرط آنکه نقش من نقش اول کار باشد و در قراردادم هم تاکید کردم که اگر کارگردان تغییر کند من می‌توانم از بازی در سریال انصراف دهم. کار کردن با آقای قادری را دوست داشتم زیرا اولین سریالی بود که دست گرفته بود و به تشخیص‌اش در انتخاب بازیگر برای نقشی خاص باور داشتم.

او ادامه داد: وقتی متن را خواندم با وجود اینکه کامل نبود، شخصیت فردوس را دوست داشتم. من پیش از آن با نویسندگان مطرحی کار کرده بودم اما متن آقای مطلبی من را جور دیگری تکان داد و تحت تاثیر قرار گرفتم. در فیلمنامه ایشان انرژی فوق العاده حس می‌شد. این نقش لحظات بی‌تفاوتی نداشت. فردوس آدم جدی بود و بک گراند شگفت انگیزی داشت و نویسنده استادانه به آن پرداخته بود.

این بازیگر در پایان گفت: سکانس پایانی سری دوم سریال «ستایش» را که در پارک می‌گذرد بیشتر از باقی سکانس‌های سری دوم سریال دوست دارد. پخش سریال «ستایش 2» در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای آخر مرداد ماه از شبکه سه سیما به پایان رسید.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین 68 IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    شما با خواندن فیلمنامه تکان خوردی اما من با دیدن سریال غرق شدم. از بس که آب بسته بودن بهش ....
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      به نظرم خیلی هم خوب بود تکه کلامهای پند آموز زیاد داشت افتاد یک جاش حشمت بسیار زیبا گفت من زندگیمو با پای برهنه ساختم باز هم میسازم یا میگفت معامله گر خوبی هستی یکی بگیری یکی جاش میدی واینجوری با خدای خودش صحبت میکرد در کل خوب بود منتظر فصل سومش هستم
    • بی نام KW ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      9 32
      حتما سریالهای ترکیه ای شبکه جم خوبه دیگه اونا که اصلا اب نمیبندند
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    162 3
    خواهش میکنم در مورد جواد گلپایگانی بازیگر نقش آتقی در سریال آیینه عبرت که الان 13 ساله بابت دیه در زندانه هم اطلاع رسانی کنید. برای جامعه هنری که خبر درآمدهای میلیاردی هم ازش میرسه چنین چیزی جالب نیس
    • میلاد A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      73 6
      ایشون کلاهبرداری کرده.سازمان دیه هم امروز بیانیه داد.یه جستجو در اخبار کنید و بیخودی جو مظلومیت ندید.
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      10 28
      پس این خیران پر ادعا کجا هستند
    • مهران US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      4 0
      دلیل ابقای وی در پشت میله های سرد زندان به دلیل مسائل دیگری است که صرفا به زندگی شخصی آقای گلپایگانی ارتباط پیدا می‌کند که تا رفع همه موارد مفتوحه در پرونده نیز حکم آزادی مشمول حال این بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت کشورمان نخواهد شد. بر خلاف برخی از نمایش‌های صرفا مینی‌مالیستی به وجود آمده در فضای مجازی هم اکنون «آقاتقــی» نه برای مبلغی اندک بلکه بدلیل بدهی در پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و آن هم نه به واسطه یک جرم بلکه با عنایت به تعدد جرایم و وجود شاکیان خصوصی، موضوع کمک به آقای گلپایگانی فارغ از رسالت هر نهاد خیریه‌ای است که برای دستگیری از نیازمندان تأسیس شده و به فعالیت می‌پردازند.
  • بی نام EU ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    تنها جذابیت این سریال فقط حضور داریوش ارجمنده،وگرنه مفت هم گرونه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    63 81
    نوشته آقای مطلبی و بازی آقای ارجمند در این سریال فوق العاده بود سکانس پایانی سریال هم عالی بود. من چند بار از اینترنت نگاه کردم و سیر نمیشم.من ماندم این آقای مطلبی این همه اصطلاحات و لغات در خور این شخصیت را چطور پیدا کردند معلوم میشه ایشان خیلی روی دیالوگها کار کردند و راجع به افراد شاغل در بازار میوه و تره بار تحقیقات انجام دادند. چقدر خوب میشه اگر خبر آنلاین یک مصاحبه با آقای مطلبی ترتیب بدهد. متشکرم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    جا داره از آقای ارجمند بابت این بازی بسیار زیبا و استثنایی در سیما تقدیر بشه و جایزه ای به ایشان اهدا بشه. من بعید می دونم بازیگر دیگه ای جز ایشون می تونست حق مطلب رو در این نقش ادا کنه و به این زیبایی از عهده این نقش بر میاد. زنده باد آقای ارجمند.
  • سلیمان IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    178 6
    ستایش دو کاملا توخالی و بی محتوی بود و سکانس های طولانی و دیالوگ های چند دقیقه ای و خسته کننده تنها مشخصه آن بود .
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    من کلا علاقه ای به دیدن سریال های تلویزیون ندارم و فکر می کنم وقت آدم بیهوده تلف میشه، اما از این سریال نمی تونستم بگذرم. به نظرم دیدن این سریال قدر خواندن یک کتاب خوب می تونست برای زندگی آموزنده باشه. از همه عوامل این سریال صمیمانه سپاسگزارم و بهشون خداقوت می گم.
  • امید EU ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    72 4
    به نظر من داستان سریال ستایش حداکثر ظرفیت تبدیل شدن به یک تله فیلم داشت نه یک سریال با این تعداد قسمت به همین دلیل سازندگان آن متهم به آب بستن به سریال برای در آمد بیشتر شدند
  • محمود A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    70 4
    تنها نکته مثبت سریال بازی ایشون بود اما با حرف ایشان مبنی بر خوب بودن فیلمنامه کاملا مخالفم من که یک بیننده عامی هستم از قسمت چهارم تا آخر سریال رو حدس زدم.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    19 2
    تنها نکته ی مثبت این سریال دبالوگهایی بود که برای شخصیت حشمت فردوس نوشته شده بود که واقعا مشخص بود نویسنده برای اون زحمت کشیده. به غیر از اون این سریال چیزی جز توهین به شعور مخاطب نبود. چند خط قصه ی کلیشه ای از پیش معلوم با شخصیت های سیاه و سفیدی که هیچ ربطی به جامعه ی امروز نداشتند. آخر سر هم همه ی قصه ها بی نتیجه و نامشخص رها شدند. آقایان حتی فصل بندی سریال را هم بلد نیستند و خیال می کنند با کش دادن و آب بستن و مسخره ی مخاطب میشود سریالی در چند فصل ساخت. البته وقتی نظارت کیفی و کارشناسی شده ای وجود ندارد و افراد شایسته ی کاربلد کنار گذاشته شده اند و رسانه ی میلی هم هر روز در جهت تخریب ذائقه و نابودی سلیقه ی مخاطب اهتمام می ورزد باید هم آقایان از آب گل آلود ماهی بگیرند.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    25 4
    من به جای آقای ضرغامی بودم نمیزاشتم دیگه ستایش3 پخش بشه. مارو مسخره کردن فقط میخوان طولش بدن.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    9 52
    در مجموع سریال خوبی بود اینقدر بهانه گیر نباشیم
  • بی نام AE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    18 2
    خدا رحمت کنه ایرج قادری