ایرنا نوشت: جاده کرج - چالوس که یکی جاده های زیبای کشور محسوب می شود، از ابتدای نوروز 96 تا کنون شاهد تردد 210 هزار خودرو بوده است.

سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر به تردد نوروزی درجاده کرج -چالوس اشاره کرد و گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 210 هزار تردد به صورت رفت و برگشت دراین محور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:‌ یکی از تخلفات مهم که درجاده کرج -چالوس سبب حوادث رانندگی می شود، انحراب به چپ است که برای این منظور 5 دوربین ثبت و کنترل تخلفات در مناطق مختلف این محور نصب شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت : جاده کرج -چالوس دارای ویژگی منحصر به فرد است که یکی ازجاذبه های آن دیدن چهار فصل در یک مسیر است.

سرهنگ گودرزی افزود: در جاده کرج -چالوس با توجه به کوهستانی بودن آن و ترددهای بسیار دراین محور تدابیر خاص اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم که مسافران باید بدانند وجود تونل هایی است که دراین محور وجود دارد و چون دمای بیرون از تونل از داخل آن کمتر است موجب بخار شدن شیشه های آن شده وسبب کاهش دید رانندگان می شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: رانندگان حتما قبل از ورود به تونل ها بایستی برف پاک کن و چراغ های خودرا روشن کنند.

وی افزود: ریزش سنگ و سقوط بهمن یکی از شرایطی است که درجاده پرتردد چالوس رخ می دهد که دستگاه های خدمات رسان برای پیشگیری و مهار این حوادث آمادگی کامل دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =