۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

ایسنا نوشت: آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: جهت پیگیری مسائل مختلف، تعامل دولت و حوزه‌های علمیه بیشتر شود.

آیت‌الله جعفر سبحانی، در دیدار محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وی افزود: در هر مقطع و دورانی که عقل و سیاست در کنار هم قرار گیرد، می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.
وی اظهار داشت: پیگیری دولت و رئیس جمهور در مسائل و تعامل با حوزه‌های علمیه به نفع مردم و جامعه است.
آیت‌الله سبحانی عنوان کرد: همچنین در جهت تعامل کشورهای اسلامی باید تلاش و سیاست‌های لازم در راستای رفع اختلافات به کار گرفته شود.
وی بیان کرد: سفیران ایرانی در کشورهای اسلامی می‌توانند روابط مطلوبی را ایجاد کنند و ارتباطات را گسترش دهند.
این مرجع تقلید شیعه خاطرنشان کرد: با دیپلماسی و تدبیر می‌توان از تنش‌های منطقه‌ای جلوگیری کرد، همان‌گونه که امسال با تدبیر لازم حج به خوبی برگزار شد.
وی در مورد بارش کم باران نیز یادآور شد: مردم برای بارش باران دعا کنند و خطیبان در نماز جمعه برای نزول رحمت الهی از مردم بخواهند که دعای باران قرائت کنند.

مردم منتظر شنیدن بارقه‌های امید هستند
بنا بر این گزارش، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه امشب در ادامه سفر خود به قم، با آیت‌الله محقق داماد از اساتید حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
آیت‌الله محقق داماد در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دولت در زمینه رفع مشکلات مردم، گفت: مردم منتظر شنیدن بارقه‌های امید در کشور هستند و امیدواریم مسئولان در رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف به‌ویژه بیمه‌های درمانی و حل مشکلات بیمارستان‌های خصوصی و... تلاش بیشتری داشته باشند.
آیت‌الله محقق داماد گفت: مسئولان در رفع مشکلات مردم به‌ویژه بیمه‌های درمانی و حل مشکلات بیمارستان‌های خصوصی تلاش بیشتری داشته باشند.
در ادامه نوبخت نیز گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ماه گذشته برای مطالبات بیمارستان‌ها از سوی دولت اختصاص‌ یافته است.
وی تصریح کرد: بیمه سلامت ۱۰ هزار میلیارد تومان در هر سال اعتبار نیاز دارد و تاکنون بیش از پنج هزار میلیارد تومان واریز شده است.


حضورمان در قم با فواصل مخلف انجام شده است
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه نیز در دیدار با مراجع و علمای قم با اشاره به این‌که با توجه به جایگاه و قطب گردشگری مذهبی بودن استان، تکمیل قطار شهری قم یک ضرورت است، گفت: در تصویب بودجه سال 97، بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.
محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران قمی با تاکید بر اینکه حضور در قم در فواصل مختلف انجام شده است و از بیانات مراجع عظام تقلید بهره برده‌ایم، افزود: در دو سال گذشته و بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان قم، این سفر برای پیگیری‌ مصوبات سفر رئیس‌جمهور صورت گرفته است. در این سفر توسعه و پیشرفت استان قم در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.
27215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =