مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان خبر داد: در ایام محرم از فعالیت هیئت‌ها و مداحان بدون مجوز استان لرستان جلوگیری می‌شود و براساس دستورالعمل با آن‌ها رفتار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی گفت: در ایام محرم که ایام تبلیغ است مباحث آسیب‌های اجتماعی در هیئت‌های مذهبی مطرح شود چون آسیب‌های اجتماعی امروز یک بحران است و نظام خانواده را از هم می‌پاشد.

وی افزود: امام حسین (ع) برای امربه‌معروف و نهی از منکر شهید شده است بنابراین همه ما وظیفه‌داریم امربه‌معروف و نهی از منکر کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امسال ایام محرم و عزاداری‌ها مصادف با جریان مقاومت است که پیروزی‌های خوبی در سوریه و عراق به دست آوردند از سویی امسال شهید شاخص دفاع شهید محسن حججی شور و شعوری در کشور برپا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شهید حججی را شهید شاخص هیئت‌های مذهبی خواند و بیان کرد: در دیداری که با پدر شهید حججی داشتیم مطرح کرد که از شهادت فرزندم ناراحت نیستم از این ناراحت هستم که فرزندم را نشناختم و نمی‌دانستم چه گوهری در خانه دارد.

مهدوی امین گفت: سال آینده اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی با حضور 30 کشور مسلمان جهان در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جلسات امام حسین (ع) آیینه عشق و احساس است اما گاهی در هیئت‌های مذهبی استان نامهربانی‌هایی مشاهده می‌شود که این با فضا نمی‌سازد ازاین‌رو باید یکدیگر مهربان‌تر باشیم و در صورت مشکل، مسائل را در شورای هیئت مذهبی و یا کانون مداحان حل‌وفصل کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: از فعالیت هیئت‌ها و مداحان بدون مجوز در ایام محرم جلوگیری می‌شود و بر اساس دستورالعمل با آن‌ها رفتار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =