شهردار دوگنبدان با بیان اینکه بخش زیادی از درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها ودهیاری ها پرداخت می شودگفت : به این لحاظ عمران وآبادنی شهرها ارتباط مستقیمی با پرداخت مالیات دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،شهر 100هزارنفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در 160کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد یکی از شهرهای نفتخیز جنوب کشور است و روزانه 620هزار بشکه نفت دراین شهرستان تولید می شود .

مسعود ظفری در دیدار مدیرکل مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اظهاکرد : در شهر دوگنبدان به خدمات متنوعی نیاز است که باتوجه به محدودیت منابع درآمدی شهرداری، حمایت از محل درآمدهای مالیاتی راهگشای بسیاری از این مشکلات و بستر ساز خدمات جدید است.

وی با بیان اینکه پرداخت مالیات به عنوان حق دولت و درعین حال روشی برای توزیع عادلانه درآمدهاست، اظهارکرد : همه اشخاص حقیقی و حقوقی باید با نگاه مثبت به پیامدها و برکات اقتصادی واجتماعی پرداخت مالیات برای ترویج فرهنگ مالیاتی بیش از پیش همت گمارند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارگفت : تعامل با اشخاص حقیقی وحقوقی و حرکت در راستای افزایش درآمدهای مالیاتی از برنامه های محوری این اداره کل است.

محمدعلی غفاری تصریح کرد : جذب درآمدهای مالیاتی و توزیع وعادلانه آن براساس قانون و حمایت عادلانه از شهرداری ها ودهیاری ها از برنامه های راهبردی امور مالیاتی است.

در این دیدار که حبیب الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و کارمند امور مالیاتی گچساران حضور داشت، راهکارهای همکاری مطلوب شهرداری دوگنبدان و امور مالیاتی بررسی ومورد تاکید قرار گرفت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =