وقتی یک عضو هیات مدیره تمرکز تیم را به هم می‌ریزد/ منصوریان با بازی دادن باقری جواب زمانی را داد

درگیری سرمربی و بازیکنان استقلال با عضو هیات مدیره این تیم به اوج رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در حالی توانست با گل دقایق پایانی پادوانی مقابل سایپا به برتری برسد که بازیکنان این تیم بدون برگزاری جلسه تمرینی پا به میدان گذاشتند. استقلالی ها پس از بازگشت از مسقط و بازی برابر سیاه جامگان، نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان معترض بودند و حتی برای دو روز تمرین نکردند. آبی های تهرانی همچنین از صحبت های حسن زمانی به تنگ آمده بودند که گفته بود به خاطر کادر فنی قرارداد بازیکن 100 میلیونی را 800 میلیون بسته اند.

این صحبت های زمانی باعث شد تا علیرضا منصوریان پشت بازیکنانش در بیاید و طرف آنها را بگیرد. او پیش از بازی برابر سایپا از بازیکنانش خواست که هر طور شده پیروز از زمین خارج شوند تا این برد جوابی باشد برای حسن زمانی. او همچنین فرشید باقری را به صورت فیکس به میدان فرستاد. بازیکنی که با هیاهوی زیادی به استقلال پیوست و قراردادش مورد انتقاد وزیر ورزش هم قرار گرفته بود. باقری فیکس بازی کرد و توانست گلزنی هم کند تا هم او از هجمه انتقادات فرار کند و هم منصوریان سر بلند شود. 

پس از پایان اولین مسابقه ای كه در آن فرشید باقری فیكس به میدان رفت، علیرضا منصوریان در نشست خبری یك بار دیگر به حسن زمانی تاخت و با انتقاد از او، نشان داد كه اختلافاتی جدی با این عضو هیات مدیره استقلال دارد. 

منصوریان در نشست خبری گفت: امروز زمانی مجبورم کرده که حساب کتاب بازیکنان را انجام دهم. حیدری و رحمتی 38.5 درصد و با حق سازمان لیگ 44 درصد گرفته‌اند. حیدری دو سال است که طلبکار است. ما خیلی از او ناراحت هستیم. نمی‌دانم چگونه باید از او بخواهیم سکوت کند؟ دیروز گفتم روزه سکوت بگیرد ولی سه ساعت و نیم بعدش مصاحبه کرد. امروز دیدم که هواداران ما بهم ریخته هستند. من گل تساوی تیم سایپا را گردن زمانی می‌بینم. شما گل باقری را دیدید؟ بعدش چه شد؟ بازیکنان به کنار خط آمدند و برای باقری دست زدند. این یک پیام بود.

نارضایتی همزمان كادر فنی و بازیكنان استقلال از این عضو هیات مدیره باشگاه باعث شد كه شب گذشته بازیكنان پس از پیروزی مقابل سایپا بیانیه مشترکی را در ارتباط با مصاحبه های اخیر حسن زمانی صادر كنند. در بخشی از این بیانیه نوشته شده: این حرف تک تک ما؛ بازیکنان تیم استقلال است که تصمیم گرفتیم با انتشار یک متن مشترک به جریانی که قصد دارد اتحاد و قدرت تیمی مان را از بین ببرد،واکنش نشان بدهیم. ما شغل دیگری غیر از فوتبال نداریم. اهل کار غیر قانونی هم نیستیم که بخواهیم با دور زدن قانون این مملکت برای خودمان سود و منفعتی به پا کنیم. اعتراض ما به این است که چرا فقط همیشه بازیکنان باید به وظایف خودشان عمل کنند و به سایر کم کاری ها توجهی نمی شود؟

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =