اقتصاد و اشتغال اولویت های اصلی البرز/مدیران باید درجلسات حاضر باشند

ایرنا نوشت: استاندار البرز گفت: توسعه اشتغال البرز در اولویت قرار دارد چرا که این موضوع مهم هم اکنون در شرایط نامناسب و بدی به سر می برد.

محمد علی نجفی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: بنا نداریم رویه سابق امور پیش گرفته شود.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات استاندار سابق البرز، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال گفت: پویایی اقتصاد استان البرز و کشور پیرو سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری الزامی است.
استاندار البرز با اشاره به لزوم توجه به کارگروه های اقتصادی نظیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب بهبود شرایط اقتصادی و توسعه اشتغال، تصریح کرد: کارگروه اشتغال، بازدید میدانی از بخش های تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات این بخش ضروری است.
وی با اشاره به مشکل رشد جمعیتی و مهاجرت در استان البرز، خاطرنشان کرد: برغم وجود تمام مشکلات باید برای رسیدن به نقطه ایده آل از بعد اشتغال و اقتصاد تلاش کنیم، قرار گرفتن البرز در جایگاه 29 کشوری از این حیث قابل قبول نیست.
استاندار البرز ادامه داد: با تمام تنگاهای موجود در البرز باید نقشه راهی به منظور برون رفت ازاین مشکلات پیش گرفته شود،حضور مدیران کل در جلساتی که باحضور استاندار برگزار می شود، الزامی است.
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم عمده جلسات اقتصادی و اشتغال استان با حضور بنده برگزار شود، افزود: هیچ بهانه ای جز جلسه با وزرا،به منظور عدم حضور در جلسات مورد قبول واقع نخواهد شد، این امر مورد توجه مدیران بانکی نیز قرار خواهد گرفت.
نجفی با اشاره به اینکه استان البرز برون رفت از مشکلات اقتصادی به همکاری همگانی نیاز دارد، ادامه داد: مهاجرت بیش از حد به استان البرز دلیلی برای باقی ماندن در این وضعیت نیست.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =