پایان رقابت برای خرید امتیاز رمان بیل کلینتون/ برنده رقابت که بود؟

شبکه تلویزیونی «شوتایم» امتیاز ساخت اثری تلویزیونی از رمان بیل کلینتون و جیمز پترسون را خریداری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «رییس‌جمهور گم شده است» حاصل همکاری بیل کلینتون رییس‌جمهور پیشین آمریکا و جیمز پترسون نویسنده سرشناس آمریکا سال 2018 منتشر خواهد شد.

شبکه تلویزیونی «شوتایم» جمعه 31 شهریور اعلام کرد که امتیاز این رمان را خریداری کرده است. در این رمان داستان ناپدید شدن رییس‌جمهور مستقر آمریکا با جزییاتی منتشر می‌شود که تنها یک رییس‌جمهور مانند بیل کلینتون از آن‌ها اطلاع دارد. این نخستین بار است که یکی از روسای جمهور آمریکا با یک نویسنده در نوشتن تریلر همکاری می‌کند.

کلینتون چهل‌ودومین رییس‌جمهور آمریکا بود. او پیش از این کتاب‌های غیرداستانی پرفروشی چون «زندگی من»، «بازگشت به کار: چرا ما برای داشتن اقتصادی قوی به دولتی باهوش نیاز داریم» و «در اولویت قرار دادن مردم: چگونه می‌توانیم آمریکا را تغییر دهیم» را به دنیای کتاب ارائه کرده است. «رییس‌جمهور گم شده است» نخستین اثر او در زمینه ادبیات داستانی است.

رییس‌جمهور پیشین آمریکا در این باره گفت: «به راستی از همکاری با جیم در نوشتن کتاب لذت می‌برم و مشتاقم هر چه زودتر جان یافتن شخصیت‌های کتاب را در شبکه تلویزیونی «شو تایم» ببینم.»

آثار جیمز پترسون بارها به جمع پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرده و تا کنون بیش از 380 میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر جهان فروخته شده است.

او درباره همکاری با کلینتون گفت: «دنیای کاخ سفید دنیای جذابی است و با دیدگاه خاص رییس‌جمهور پیشین آمریکا بیش از پیش جذاب می‌شود.»

منبع: ورایتی/ 23 سپتامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =