استاندار البرز: پیام ما در منطقه، تولید، اشتغالزایی و خودکفایی است

استاندار با بیان اینکه باید در منطقه پیام آور تولید و اشتغال باشیم گفت: یکایک مسولان برای رفع موانع فرا روی تولید و اشتغال همت ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"دکترمحمدعلی نجفی"، صبح سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که پس از بازدید میدانی مجتمع صنعتی ماموت واقع در ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از مجموعه هایی که باعث افتخار ملی و استانی است مورد بازدید قرار گرفت و جا دارد از زحمات فعالان این مرکز که با تدبیر و اندیشه در تلاش هستند قدردانی کنم.
وی با تاکید بر مولفه خوداتکایی برای انجام بزرگترین و بهترین کارها که از شاخصه های این مرکز تولیدی بشمار می رود، افزود: مدیریت بهره وری و اندیشه و حمایت از تولید با انگیزه بیشتر، حرکتی ارزشمندی است که در این مجتمع صنعتی شاهد آن هستیم.
استاندار البرز با اشاره به تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تلاش می شود تا همه موانع، فرا روی این مرکز تولیدی و صنعتی برطرف شود.
دکتر نجفی با تاکید بر اینکه هیچ وقفه ای نباید سر راه خط تولید باشد، تصریح کرد: طی یک هفته درخواست ها، با نظارت کارشناسی متخصصان، در کوتاه مدت بدون هیچ وقفه ای انجام پذیرد.
رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان معاونان و فرماندار ساوجبلاغ را نیز مامور کرد تا درخواست های طرح شده را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه نگاه مقامات ملی و ارشد به این چنین مجموعه هایی در منطقه مایه مباهات است، گفت: باید تمام تلاش خود را برای بهترین بودن در تولید بکار بگیریم.
در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی این مجتمع صنعتی، درخواست عملیاتی شدن پست برق 900 کیلو واتی و افزایش سطح شبکه تامین انرژی، در طرح توسعه این مجتمع بود که مقرر شد ظرف یک هفته پس از تشکیل جلسه، نقشه راه طرح توسعه برق این مرکز مشخص شود.
صدور مجوز روکش کانال و حفظ حریم مرزی نیز از دیگر مصوبات این ستاد بشمار می رفت.
ایجاد ایستگاه ترددی ماموت، در ازای تحقق مطالبه 30 میلیاردی از شرکت عمران شهری نیز بعنوان درخواست دیگری مورد تصویب قرار گرفت.
ارایه درخواست اجرای طرح توسعه شرکت صنعتی ماموت در صحن شورای عالی معماری و شهرسازی، بدنبال رفع دغدغه زیست محیطی این مجتمع و تصویب این درخواست نیز از جمله محورهای این نشست بود که مقرر شد مذاکرات لازم در این زمینه انجام پذیرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =