در ۲۷ آبان ماه، پربازدیدترین اخبار به ماجرای بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد برمی‌گردد که خبرگزاری قوه قضاییه آنها را «فرقه زنبیلیه» خواند.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به انتقاد تند از احمدی نژاد اختصاص داشت. به او عنوان شد: نمی توانستی در جلسه مجمع تشخیص حرفت را بزنی و نروی بست نشینی؟همچنین پاسخ خبرگزاری قوه قضاییه به «معرکه‌گیری احمدی نژاد و فرقه زنبیلیه» بازدید زیادی داشت. در این سرویس واکنش مشاور روحانی به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد هم پربازدید شد.

گزارش پربازدیدی در سرویس اقتصادی به بزرگترین پول‌پاشی قرن اختصاص داشت. پس از آن خبری درباره پولی که با معامله ۲پیتزا جهانی شد پربازدیدترین مطلب بود و همچنین مخاطبان می خواستند بدانند چرا قرارداد تولید رنو در ایران به آخر خط نرسید؟

در سرویس فرهنگی واکنش سیلوستر استالونه به اتهام آزار جنسی بازدید زیادی داشت. همچنین درخواست اشکان خطیبی از کمک‌کنندگان به زلزله‌زدگان غرب کشور بازدید زیادی را به دنبال خود کشید. همچنین تشکر نوید محمدزاده از فرستندگان یک جفت جوراب تا فرش ۱۲ متری پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی گزارش پربازدیدی درباره وضع‌ نامناسب روستاهای‌کوچک منجر به ماندن نگاه ها روی زلزله غرب کشور شد. یک تحلیل پربازدید هم می گفت نباید کمکهای خارجی به زلزله زدگان را می پذیرفتیم! پس از زلزله کرمانشاه، ماجرای پرونده محمود خاوری هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل خبری از شبکه الجزیره پربازدید بود که عنوان می کرد: محمد بن‌ سلمان شاهزادگان مخالف را در مجلل‌ترین هتل ریاض شکنجه می‌کند. همچنین واکنش شدید رسانه‌های عربستان به مواضع رئیس جمهور لبنان بازدید زیادی داشت. در این سرویس، نامۀ پنج سناتور آمریکایی به تیلرسون دربارۀ زلزله‌زدگان ایران هم مهم و پربازدید بود.

در سرویس طنز مخاطبان از دیدن پشت‌پرده بست‌نشینی حمید بقایی شوکه شدند!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    0 0
    حمله سازماندهی شده لباس شخصی ها به بست نشینان
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    0 0
    فرقه نجومیه فعلن میتازن