ایسنا نوشت: نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز کمیسیون تلفیق برای اختصاص پنج صدم درصد از سرجمع اعتبارات استان‌ها به امور زنان استانداری‌ها خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده از سوی فراکسیون زنان و خانم‌های عضو کمیسیون تلفیق، این کمیسیون مصوبه‌ای را گذراند که بر اساس آن پنج صدم درصد از سرجمع اعتبارات استان‌ها به اداره زنان و خانواده هر استان اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: همچنین در مصوبه دیگری مقرر شد ۲۳۰ میلیارد تومان جهت بیمه زنان سرپرست خانوار و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از جزء ۲ جدول تبصره ۱۴ اختصاص یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز امیدواری نسبت به تصویب این حکم در صحن علنی مجلس، خاطرنشان کرد: این مصوبات با اولویت زنان سرپرست خانوار و اشتغال و مسکن آنها و همچنین خانم‌های تحت پوشش کمیته امداد است و در راستای اشتغال‌آفرینی و تقویت خانواده خواهد بود.

ذوالقدر یادآور شد: اختصاص اعتبار به امور زنان استانداری‌ها نیز در راستای حمایت از زنان، توانمندسازی و ایجاد اشتغال در استان‌هاست که در آن هم زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست و زنان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت قرار می‌گیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =