ایسنا نوشت: عضو شورای شهر تهران از دستگاه های متولی در کشتیرانی خواست که خانواده‌های جان باختگان سانچی را فراموش نکنند و با الهام از سند پلاسکو به این خانواده‌ها رسیدگی کنند.

احمد مسجدجامعی در حاشیه حضور در مراسم ختم محمدرضا رضازاده ماسوله یکی از جان باختگان حادثه نفتکش سانچی، گفت: چهار نفر از کشته شدگان سانچی ساکن تهران بودند.

وی با بیان اینکه حادثه سانچی مشابه حادثه پلاسکو بود، گفت: من از حادثه سانچی به عنوان پلاسکوی روی آب یاد کردم و بعد از حادثه پلاسکو شورای شهر اسنادی را تنظیم کرد که در راستای حمایت از خانواده‌های ‌آسیب دیده بود.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های جان باختگان می‌تواند در راستای تسکین آلام آنها موثر باشد، گفت: بعد از حادثه پلاسکو مصوباتی در شورای شهر داشتیم که خوشبختانه با اجرای آنها توسط شهرداری تهران رضایت نسبی خانواده‌ها حاصل شده است.

عضو شورای شهر تهران در تشریح مصوبات شورای شهر در پی حادثه پلاسکو گفت: در این مصوبه شهرداری را ملزم کردیم که یکی از بستگان درجه یک جان باختگان اعم از فرزند، همسر و ... در دستگاه ذیربط که همان شهرداری تهران بود استخدام شود و همچنین شهرداری ملزم شد در راستای تامین مسکن به خانواده‌ها کمک کند و همچنین حقوق دریافتی خانواده آتش نشانان بر پایه سال شهادت نباشد و هر سال افزایش یابد که خوشبختانه این تصمیمات موجب رضایتمندی خانواده‌ها شده است.

مسجدجامعی با بیان اینکه همسر یکی از جان باختگان سانچی در حاشیه ختم و دیدار بنده عنوان کرد که یک معلم زبان در یک آموزشگاه است، گفت: حالا نان آوران این خانواده‌ها جان باختند و لازم است دستگاه متولی امر نسبتبه شرایط و وضعیت این خانواده‌ها حساس باشد.

وی با بیان اینکه مصوبه ای که در خصوص حمایت از خانواده‌های پلاسکو در شورای چهارم تصویب کردیم یک سند ارزشمند بود که خوشبختانه موفقیت آمیز نیز بوده است، گفت: پیشنهاد می‌شود دستگاه‌های متولی اعم از سازمان کشتیرانی و ... که این حادثه سانچی مربوط به آنها می‌شود با بهره برداری از سند پلاسکو به خانواده‌های سانچی کمک کنند و آنها را فراموش نکنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =