۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

مهر نوشت: قائم مقام سازمان صداوسیما مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما را در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری موثر دانست.

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در حاشیه نشست رونمایی از مجموعه مستند «قرارگاه بی قراران» که امروز سوم خرداد برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره رضایت نامزدهای ریاست جمهوری از برگزاری مناظره ها گفت: صداوسیما نقش بسیار بی بدیلی در انتخابات ریاست جمهوری داشت که هم در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و هم در کاهش هزینه های تبلیغاتی بسیار برجسته بود.

او ادامه داد: مدلی که صداوسیما انتخاب کرد در کاهش هزینه ها بسیار موثر بود و ان‌شاالله این مدل برای سال های آینده نیز تکرار خواهد شد.

موسوی مقدم در پاسخ به سوالی درباره شایعه استعفای عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: این شایعه از اساس صحت ندارد.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره فراخوان آگهی های بازرگانی در صداوسیما برای تبلیغ رایگان کالاهای ایرانی توضیح داد: در شبکه ایران کالا در قالب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات، مراکز تولیدی و کارخانجات که در حال رشد و بالندگی هستند آگهی های آنها پخش می شود و به جز این طرح دیگری هم وجود دارد که البته باید همه شرایط آن طرح را در نظر گرفت، اما این طرح در نهایت برای جذب بیشتر آگهی ها و افزایش درآمدها را در برخواهد داشت.

قائم مقام سازمان صداوسیما در پاسخ به سوال دیگر مهر درباره درخواست ناشنوایان برای ترجمه برنامه ها، اخبار و... عنوان کرد: بله این اقدام در مقطعی انجام می شد، اما خیلی وقت است که کاری در این زمینه برای ناشنوایان صورت نمی گیرد و ان‌شاالله دوباره احیا خواهد شد.

او در پایان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه درخواستی نسبت به بودجه صداوسیما از دولت دوازدهم دارند یا خیر، بیان کرد: فعلا در این باره صحبتی ندارم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    26 2
    همه می دانند که این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود که باعث کمتر شدن محسوس تبلیغات کاغذی شد و نه صدا و سیما... از چند دهه پیش، صدا و سیما در تبلیغات انتخاباتی حضور داشته است. عامل تغییر، فضای مجازی آزاد بوده است
  • کیوان A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    6 0
    به نظر می رسه که تبلیغ نه چندان غیر محسوس صدا سیما بر ضد روحانی، به طور عکس العملی، رای برنده ی انتخابات رو بالا برد.
  • احسان A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    2 0
    گسترش فضای مجازی کاربرد صدا و سیما را کم کرده است