ایسنا نوشت: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: میزان غریق سال گذشته در مازندران 71 درصد کاهش یافت.

علیرضا یونسی درباره ساماندهی طرح‌های دریای مازندران، گفت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی برای اجرای درست طرح ساماندهی سواحل برای تعطیلات عید سعید فطر و تابستان و ورود مسافران و گردشگران به مازندران است تا تعداد غریق به صفر برسد.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته بیش از ۹۵ طرح در سواحل مازندران اجرا و بیش از ۳۵۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده و همچنین ۸ طرح در ۸ شهر ساحلی با اعتبار مشترک شهرداری‌ها و دولت اجرا شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با بیان اینکه طی دو سال اخیر با اختصاص بودجه لازم به این طرح حقوق ناجیان غریق به طور کامل پرداخت‌ شده است، گفت: همچنین در سال گذشته لوازم جدید، یک هزار و ۴۵۰ دست لباس و سایه بان و سایر تجهیزات موتوری به ناجیان غریق اختصاص یافت.

یونسی گفت: با رونمایی از تولیدات شرکت‌های دانش‌ بنیان در طول سال برخی محصولات جدید خریداری و به‌کارگیری شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از حریم ساحلی دریای خزر آزادسازی شد، گفت: با اقدامات انجام‌شده در سال ۹۵ کاهش میزان غریق 71 درصد کاهش یافت و همچنین در طول این دوره با تلاش فرمانداران و نیروی انتظامی از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری به عمل آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از به ‌کارگیری یک هزار و ۳۵۰ نفر از بسیجیان در قالب ناجیان غریق در سال جاری خبر داد و گفت: در بیش از ۳۰۰ نقطه تابلو اخطار منطقه شنا نصب شد که بسیاری از این تابلوها از سوی افراد متخلف و سودجو تخریب شد.

یونسی بابیان اینکه سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر به مازندران مسافرت می‌کنند، گفت: بر اساس این آمار استان مازندران نیازمند اعتبار و بودجه ملی است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =