آمادگی اتاق بازرگانی البرز برای همکاری با البین بانک روسیه

ایرنا نوشت: دبیر کل اتاق بازرگانی البرز از آمادگی این اتاق برای همکاری با ' البین بانک' روسیه خبر داد.

مسعود قاسمی روز شنبه در نشست اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صادرات استان با مدیرعامل' البین بانک ' روسیه اظهار کرد: ما حاضریم حتی مکانی را در اتاق بازرگانی برای تاسیس دفتر نمایندگی 'البین بانک' روسیه قرار دهیم تا به صورت پایلوت در راستای توسعه تجارت طرفین گام برداریم.
مدیر کل اتاق بازرگانی البرز گفت: بر خلاف سالیان گذشته در پی آن نیستیم که تنها خریدار محصولات مورد نیازمان باشیم و در مقابل واردات مورد نیازمان باید نیازهای کشور مقابل را نیز تامین کنیم .
وی تصریح کرد: در معرفی و آشنایی تجار ایرانی و خارجی و معاملات تجاری بین آنان باید همراه با خرید نیازهایمان ، فروشنده محصولات مورد نیاز آن کشور ها نیز باشیم.
وی با اشاره به توانمندیهای استان البرز برای تامین بسیاری از محصولات مرغوب مورد نیاز روسیه از جمله محصولات کشاورزی پیشنهاد کرد: دو کشور روسیه و ایران با توجه به قدمت مبادلات تجاری که داشته اند نیازهای همدیگر به کالاهای مختلف را مطرح نمایند تا واردات و صادرات و مبادلات تجاری دوکشور در مسیری مناسب هدایت شود.
ساخت هتل با مشارکت سرمایه گذاران خارجی
رییس کمیسیون گردشگری استان البرز نیز دراین نشست با اشاره به طبیعت زیبا و جاذبه های گرشگری البرز گفت: زمینه برای مشارکت و سرمایه گذاری در گردشگری استان فراهم است .
مهین بوالحسنی افزود: برای ساخت هتل ها و تاسیسات و خدمات مناسب گردشگری در استان از مشارکت و سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنیم .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =