اگرچه رئیس جمهور انتساب عبارت «امام زمان (عج) هم قابل نقد است» به خودش را تکذیب کرد اما آیت‌الله مصباح یزدی باز هم به انتقاد از حسن روحانی پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله مصباح یزدی در توییتر خود نوشت: می‌گویند مردم می‎توانند بر امام معصوم هم خرده بگیرند، انتقاد کنند و در جایی فرمانش را اطاعت نکنند. این مطالب را نه در پشت کوه قاف که در پایتخت جمهوری اسلامی ایران گفته‎اند! با وجود اینان، امام زمان چقدر باید خون دل بخورد؟!

او در توییت دیگری هم نوشت: اگر بخواهد شمشیر بکشد بلافاصله خواهند گفت: خشونت از هر کسی که باشد محکوم است. تعصبات را کنار بگذارید و به بحث و گفتگوی منطقی روی بیاورید!

واکنش توییتری مصباح یزدی به حرف‎های تکذیب‌شده حسن روحانی را در ادامه ببینید:


27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    2 0
    درست میگه ولی یادمون نرفته که رفیقتون میگفت هاله نور منو بغل کرده بود یا یارانه پول امام زمانه و برکت داره اون موقع ساکت بودید؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    1 0
    خدا را شکر وکیل مدافع امام زمان هم مشخص شد
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    1 0
    امام زمان ازهنگامی غصه خوردکه برخی به نام دین برگرده مردم سوارشدند وبه مدت هشت سال تمام قدازکسی حمایت کردندکه بعدها خوداستخوانی شددرگلوی آنها وباعث آب رفتن اعتبارانهاشد.بله بارفتاربرخی ازمروجین دین دیگر اعتقادی برای اکثریت جامعه باقی نمانده که دیگر شما غصه هدررفت آن رابخورید.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    1 0
    این مسائل ظاهرا تمام شدنی نیست و مشکلات مردم را جدی نمی‌گیرند چون خود آقایان با این مشگلات دست و پنجه نرم نمی‌کنند. و همش جنگ قدرت است. اگر شما بهتر میتوانستید انجام بدهید که وضع مردم اینطوری نمیشد.