ایران نوشت: صبح پنجشنبه 28 دی امسال مأموران شهرداری منطقه 18 برای ادامه تخریب ساختمان‌های قرارگرفته درمسیراجرای طرح اتوبان 76متری شهید بروجردی، راهی محله یافت آباد شدند.

راننده یکی از لودرها نیز به طرف خانه‌ای در میدان جانبازان رفت که صاحبش  مدتی قبل تملک آن را به شهرداری منطقه 18 واگذار کرده و آنجا را خالی کرده بود. کارگران که طی چند روز قسمتی از ساختمان را تخریب کرده بودند، روز پنجشنبه برای ادامه تخریب در محل حاضرشده بودند.اما همان موقع زن جوانی که از اهالی محل بود خود را به راننده لودر رساند و گفت: از زمانی که این خانه خالی شده است، مرد معتاد و کارتن‌خوابی برای خودش در اینجا اتاقکی درست کرده و شب‌ها آنجا می‌خوابد. بهتر است قبل از تخریب خانه را بررسی کنید.

اما راننده لودر در جواب  گفت که اینجا قبلاً از طرف مأموران مورد بازبینی قرار گرفته و مشکلی ندارد. بنابراین و بدون توجه به صحبت‌های زن جوان، به تخریب باقی مانده خانه پرداخت. اما زمانی که کارگران شهرداری در حال جمع‌آوری مصالح بودند، زیر آجرها با جسد مرد کارتن خواب زیر یکی از دیوارها مواجه شدند.

به دنبال کشف جسد مرد کارتن خواب موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بدین ترتیب تحقیقات از سوی بازپرس مرادی و تیم تحقیق آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد مردی که جسدش از زیر آوار بیرون آورده شده، صاحب قبلی ملک بوده که به خاطر تعلق خاطر حتی پس از فروش خانه‌اش، شب‌ها آنجا می‌خوابیده و شب قبل از تخریب خانه نیز آنجا بوده است.

با مشخص شدن هویت این مرد، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادرکرد تا معلوم شود علت اصلی مرگ چه بوده است. همچنین دستور احضار شاهدان ماجرا، نماینده حقوقی شهرداری، عوامل شهرداری حاضر در محل و راننده لودر نیز صادر شد. بازپرس جنایی علاوه بر آن دستور تعیین کارشناس رسمی دادگستری برای مشخص شدن علت اصلی حادثه را نیز صادر کرد.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    0 0
    پس راننده لودر مقصر اصلی هست چون به وی هشدار داده شده بوده ولی برای این که کارش را زودتر انجام بده و بره خانه اش به این هشدار توجهی نکرد