فروش ۳۶۰ میلیون تومانی نمایشگاه کتاب البرز

هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز با فروش ۳۶۰ میلیون تومان کتاب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیصدوسی و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرزاز 19 تا 25 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

در این نمایشگاه 169 ناشر از سراسر کشور 32 هزار و 557 عنوان کتاب را در 115 غرفه به نمایش گذاشتند. 12 ناشر از استان البرز نیز به صورت مستقیم در نمایشگاه حضورداشتند. مبلغ 250 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدید کنندگان توزیع شده است.

درمدت هفت روز برگزاری نمایشگاه مبلغ 360 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شد. با هماهنگی‌های به عمل آمده بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند تا 15 روز بعد از برگزاری با مراجعه به پنج کتابفروشی‌ ستاره البرز، نشریات فرهنگی مهندسی نوین، شهرکتاب کرج، انتشارات پیام نور و کتاب فروشی ققنوس در این استان نسبت به خرید کتاب با بن کارت‎های ارائه شده در نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزش تکنیک‌های یادگیری سریع، مجموعه‌داری، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی بود که در بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان البرز برگزار شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =