نماینده مردم کرج در مجلس شوراى اسلامى بیان کرد: شهردار سابق کرج خادمی ارزنده برای نظام بود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پايگاه خبرى مديريت شهرى كرج، محمد جواد كوليوند در آيين معارفه شهردار جدید كلانشهر كرج که با حضور مسئولان شهری و‌استانی، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و‌امام جمعه کرج، اعضای شورای پنجم، برخی اعضای شورای چهارم، اصحاب رسانه و ... در تالار شهیدان نژاد فلاح برپاسد، اظهار داشت: ‌جلسه براي تقدير و تشکر از خادمی برگزار شده است که خود را وقف خدمت به مردم کرج کرد.
وي با بيان اينكه شاخصه اصلى شوراي چهارم وفاق و همدلي و گذشت بود، گفت: يكى از مسائل مهم در دوره شوراى چهارم کمبود بیمارستان و مراکز درمانی بود که با كمك شهرداري و شورا، هفت بيمارستان در اين استان ساخته شد که در این حوزه توانستیم به متوسط استاندارد کشوری دست یابیم و این مهم حاصل تلاش مجموعه مديريت شهري در دوره چهارم است.
کولیوند با اشاره به اینکه باید قدردان زحمات سید حمید طهایی استاندار سابق البرز نیز باشیم، اظهار داشت: تحول عمرانی کرج بسیار چشمگیر بود به عنوان مثال پل حصارک را که چهار دولت قول مساعد داده بود و میلیاردها لیتر بنزین و وقت مردم در ترافیک این محل هدر می‌رفت با تلاش شهردار و شورای شهر ایجاد شد و پذیرفتند ۸۵ میلیارد تومان در راه تحقق این مهم هزینه کنند.
وی اظهار داشت: کاشت یکهزار و ۲۰۰ میلیارد هکتار درخت کاری در البرز با توجه به اوضاع اقتصادی کشور کاری قابل توجه بود.
این مسئول با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده بیان کرد: ایجاد دو آرامستان در استان از دیگر بحثهای سنگین استان بوده که انجام شد.
ایجاد ۱۰۰ هکتار نهالستان و پروژه سنگین بزرگراه شمالی مباحثی بود که کولیوند بدان اشاره و بیان کرد: بزرگراه شمالی کرج باید اتفاق بیافتد و اینها جز با همت شورا و شهرداری در آینده اتفاق نمی افتاد.
وی، خطاب به شورای پنجم گفت: دست به دست هم دهیم و با همکاری دیگر دستگاهها تلاش کنیم امور توسعه شهر کرج پیش برود.
کولیوند اذعان کرد: مشکلات وجود دارد اما باید مشکلات را با سعه صدر حل و فصل کرد و امور را به حرکت واداشت و با تصمیمات عقلانی راه را هموار کرد چرا که مردم از ما مسئولان توقع تلاش و فعالیت دارند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =