جشنواره ورزشی محلات و فجر شاخص های عملکرد سازمان در حوزه فرهنگ و ورزش است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: رویکرد ورزشی و فرهنگی این سازمان با اجرای برنامه های کلان همچون جشنواره ورزشی محلات و برپایی همزمان جشنواره فیلم و موسیقی فجر در کرج به جلوه درآمده است.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: حسین سعیدی سیرایی در این گفتگو به برخی اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان ظرف سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: به رغم محدودیت های مالی سازمان که متاثر از وضعیت اقتصادی کشور بود، کوشیده شد با اجرای برنامه های مشارکتی و از طریق تعاملات گسترده با اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان عرصه فرهنگ و هنر، به بخشی از اهداف مد نظر دست یابیم.
وی با بیان اینکه ورود به حوزه جشنواره های فجر، یکی از بزرگترین گام های ما برای تحقق بخشی از اهداف شکل گیری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج بود، اضافه کرد: سال 92 برای نخستین بار شهر کرج به حوزه جشواره فیلم فجر ورود کرد و توانستیم با حمایت و همراهی دیگر بخش های فرهنگی استان و شهر و نیز تعامل بسیار موثر شورای شهر بویژه کمیسیون فرهنگی و شخص شهردار، شاهد نمایش همزمان فیلم های جشنواره فجر در سینمای کرج باشیم.
سعیدی سیرایی، افزود: این روال در سال 93 نیز ادامه پیدا کرد و البته با ورود به حوزه جشنواره موسیقی فجر گسترش یافت.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج، به اهمیت جایگاه ورزش در ساختار سازمانی این مجموعه فرهنگی، ورزشی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: راه اندازی مسابقات ورزشی محلات که با هدف توسعه ورزش های همگانی در شهر برگزار شد، توانست تاثیری بسزا در اصلاح رویکرد مردم به امر ورزش در جامعه داشته باشد.
این مسئول، تصریح کرد: چنان که این مسابقات در رشته های متعددی برای شهروندان برگزار شد و سال گذشته نیز جشنواره با حدود 15 هزار شرکت کننده و در مجموع 18 رشته برای بانوان و آقایان در گروه ها و رده های سنی مختلف به اجرا در آمد.
وی، به برپایی جشنواره های مختلف غذا، دسر، شیرینی و ترشیجات توسط این سازمان برای اقشار مختلف مردم نیز اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برپایی این مراسم، توسعه شادابی و روحیه نشاط در کنار ترغیب مردم به استفاده و مصرف مواد غذایی سالم بود.
سعیدی تاکید کرد: همچنین مسابقات قرآنی برای نیروهای شهرداری کرج به منظور فرهنگسازی و تقویت فرهنگ قرآنی در میان کارکنان در دوره های مختلف برگزار شده و در کنار آن جلسات انس با قرآن و محافل قرآنی در مساجد و حسینیه ها برای عموم شهروندان به اجرا در آمده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =