۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
نمایش خاطرات«جوجه اردک زشت» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایش «خاطرات جوجه اردک زشت» اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین یحیی امیری رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان  گفت: طی امسال نمایش‌های مختلفی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اجرایی شده است.

امیری با اشاره به اینکه امسال نمایش‌هایی با مضامین اجتماعی، کودک، طنز و جدی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اجرا شده است، تصریح کرد: از امروز نیز «خاطرات جوجه اردک زشت» در زنجان به روی صحنه می رود..

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بیان داشت: نمایش «خاطرات جوجه اردک زشت» توسط اصغر محمدی کارگردانی شده و نویسنده نمایش نیز فرهاد نقدعلی است.

امیری با اشاره به اینکه مینا عبادی و سجاد انصاری بازیگران این نمایش هستند، گفت: این نمایش در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه نمایش «خاطرات جوجه اردک زشت» از امروز تا ٢٧ بهمن‌ماه هر روز ساعت ١٨ اجرا خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه در روزهای پیروزی انقلاب هستیم، از همین رو نمایش طنز برای این ایام انتخاب شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان موضوع محوری این نمایش را طنز بیان کرد و گفت: نمایش «خاطرات جوجه اردک زشت» داستان یک شخص بیمار است که به روانپزشک مراجعه کرده و پس از از سختی‌هایی که در این مسیر متحمل می‌شود، خاطرات و سختی‌هایی که داشته را قالب یک کتاب چاپ می کند.

نمایش وقتی صدای سوت می‌آید، با من مثل دریا و تیتر داغ از جمله کارهایی است که محمدی پیش از این آنها را کارگردانی کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =