دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: هرگونه اصلاح و تغییر قیمت، زمان و چگونگی اجرای آن تنها از طریق سخنگوی دولت و دفتر وی اطلاع رسانی و اعلام رسمی می‌شود و دیگر گفته‌ها و اخبار از منابع دیگر اعتبار ندارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: در پی انتشار اخباری در باره اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و برخی اظهارنظرهای متفاوت و مختلف در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بدینوسیله اعلام می‌شود که اطلاع رسانی و اعلام رسمی هرگونه اصلاح و تغییر قیمت، زمان و چگونگی اجرای آن صرفا از طریق سخنگوی دولت و دفتر ایشان انجام خواهد گرفت و دیگر اظهارات و اخبار از منابع دیگر فاقد اعتبار است.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، روز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره قیمت حامل‌های انرژی گفت: درباره قیمت حامل‌های انرژی هنوز عددی نهایی نشده است و در صورت جمع بندی به اطلاع ملت خواهیم رساند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    1 2
    می شه این 500 تومان را در دو نوبت افزایش دهید. 250 تومان اول سال 97 و 250 دیگر در مهر 97. اولا مردم کم کم خودشان را تطبیق می دهند و در ثانی شوک افزایش قیمت مصرف بنزین را برای مدتی در فصل سرد کاهش می دهد. اما از قبل به مردم بگویید که قرار است در دو نوبت باشد وگرنه گریبان شما را رها نخواهند کرد. می تونه دو تا رقم دیگه باشه که بستگی به محاسبات دولت داره. منظور من دو نوبته بودن آن است.