جماران نوشت: رییس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال از وجود سیستم فامیلی در در این فدراسیون خبر می دهد و می‌گوید: دیگر حاضر نیست در این شرایط کار کند. او ساکت را همه کاره خواند و بستر کار در فدراسیون را ناسالم دانست!

امیر عابدینی که در روزهای گذشته نسبت به کنار رفتن علیرضا اسدی و جایگزین شدن محمدرضا ساکت انتقادهایی وارد کرد، حدود یک ماهی است در خارج از کشور حضور دارد و دیگر امور مربوط به اقتصادی و بازاریابی این فدراسیون را پی گیری نمی‌کند!

این رییس سابق فدراسیون فوتبال از نزدیک شدن به آخر خط همکاری با فدراسیون تحت مدیریت تاج گفت و برای این کار دلایل مختلفی را مطرح کرد. عابدینی درباره اتفاقتی که در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد صحبت کرد.

** دیگر در تشکیلات فامیلی تاج کار نمی کنم

او ابتدا با بیان اینکه در  یک ماه اخیر به کشورهای مختلفی سفر کرده و تقریبا تمام دنیا را گشته ‌است، درباره اتفاقاتی که در روزهای گذشته در فدراسیون فوتبال رخ داد اظهار کرد: با این اقدامات عجیب و غریبی که فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد بعید است که باز هم با فدراسیون همکاری کنم و فرد دیگری به جای من کارها را انجام خواهد داد. بگذارید در این فدراسیون فامیلی یک نفر دیگر راحت کار کند؛ من دیگر نمی‌توانم با این وضع کار کنم. برای این تصمیم نه یک دلیل بلکه دلایل زیادی هم دارم.

** به مسائلی پی بردم که دیگر در فدراسیون جای من نیست

رییس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دلایل او برای این کار چیست به جی پلاس گفت: دلایل زیادی دارم اما نمی‌خواهم الان آنها را بگویم و وقتی به ایران رسیدم آن‌ها را خواهم گفت. تقریبا از 27، 28 روز پیش از به مسائلی پی بردم که حس کردم دیگر نمی‌توانم با این وضع با تاج کار کنم. حتی در مراسم تقدیر از روسای سابق فدراسیون فوتبال هم حضور نداشتم. من دلایل خاص خودم را دارم و طی یکی دو روز آینده، نامه‌ای هم برای مهدی تاج می نویسم.

** ساکت همه کاره فدراسیون است

او با اشاره به نقش محمدرضا ساکت مدعی علاقه او برای کنترل تمام امور فدراسیون شد و  افزود: ساکت خیلی دوست دارم تمام کارها را انجام دهد و همه اختیارات در دست او باشد. خلاصه او در فدراسیون فوتبال همه کاره است و اجازه فعالیت را به کسی نمی‌دهد و اصلا به همین دلیل هم دکتر اسدی از کار کنار رفت و دیگر در این سمت نماند.

** ساکت به امور خرید و فروش و دبیرکلی ورود می کرد!

عابدینی درباره اینکه پیش از این هم گفته می‌شد ساکت در امور مربوط به دبیرکلی ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: ساکت این کار را می‌کند و به همه امور وارد می‌شود. برای خود نیرو جذب و عزل می‌کند. امور مربوط به خرید و فروش را انجام می‌دهد، مسائل اقتصادی را زیر نظر دارد و تقریبا نمی‌گذارد امور پیش برود. اسدی هم چون حوصله جر و بحث با او را نداشت استعفا داد.

** تاج، فدراسیون را چندتکه کرده و می گوید طوری رفتار کنید که کسی شاخ تان نزند!

رییس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فدراسیون چندتکه شده است، به جی پلاس گفت: در این فدراسیون، علی کفاشیان جریان فوتسال را بر عهده دارد؛ سازمان لیگ یک جریان خاص خودش را دارد و ساکت هم بقیه فدراسیون را کنترل می‌کند. در این میان تاج هم می‌گوید همه "آسه بروید و آسه بیایید" و به نوعی طوری باشد که کسی به شما شاخ نزند! با این روش نمی‌توان کار کرد.

** بستر فدراسیون سالم نیست و این روش پایدار نمی ماند

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به اصلاح در فدراسیون فوتبال وجود دارد نیز تصریح کرد: شرایط این طور نمی‌ماند. روش کار و مدیریت دوستان پایدار نیست. تردید نکنید که این روش باقی نمی‌ماند و مسئله دار می‌شود. اصحاب فوتبال، نخبگان و کارکشته‌ها با این روش به مشکل می‌خورند. آنطور که بقیه فکر می‌کنند، بستر سالم در فدراسیون وجود ندارد.  آقای تاج نخواست که مدیریت خوب و منسجم در فدراسیون حاکم شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    14 5
    کار کنم.خخخخخخخ.
  • بی نام NL ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    6 3
    یارو را به ده راه نمی دادند , سراغ کدخدا را می گرفت
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    2 6
    باج تاج به تاجی ها
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    8 0
    همون خارج بمون حالشوببر،بي خيال عشق خدمت به وطن خخخخخخخ