از واکنش‌ به زیرنویس اشتباه تلویزیون درباره ظریف تا خط و نشان چمران برای شورای شهر/پربازدیدهای ۲۹تیر

در ۲۹ تیرماه، اخباری که درباره واکنش‌ها به زیرنویس اشتباه تلویزیون درباره محمدجواد ظریف بود، در صدر پربازدیدترین مطالب دیده می‌شود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر امروز به فشارها به یک امام‌جمعه برای استعفا به همراه مخالفت یک فرمانده نظامی اختصاص داشت. پس از آن، نقل قولی از خاتمی پربازدید بود که گفت: برخی می‎خواهند همه چیز را درباره افراد بدانند. چرا در گزینش گرایش افراد را می‎پرسند؟ حتی ابراز نگرانی جهانگیری از استعفای امام جمعه کرمان هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی داغترین مطلب به خبر طیب‌نیا درباره تیم اقتصادی دولت دوازدهم اختصاص داشت. پس از آن،دفاع سازمان هواپیمایی از ورود هواپیمای دست‌دوم بازدید زیادی داشت و حل معادله تقاضا در اقتصاد ایران به روایت مسعود نیلی هم برای مردم جذاب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر پربازدیدترین خبر به زمانی اختصاص داشت که  مجری زن در برنامه زنده بینندگان را غافلگیر کرد. پس از آن نیز آخرین وضعیت بازیگر «شهرزاد» پس از سکته قلبی برای مخاطبان جذاب بود. همچنین واکنش مشاور رییس‌جمهور به زیرنویس اشتباه عنوان ظریف در تلویزیون بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس اجتماعی پربازدیدترین خبر به مطلبی اختصاص داشت که رسانه‌های روسی اعلام کردند: پوتین با کندن شاخ گوزن حمام خون می‌گیرد. خط و نشان چمران هم که گفت: اعتبارنامه اعضای‌شورا را باطل می‌کنیم پربازدید بود. در این سرویس توضیحات یک عضو شورای شهر در مورد آراء ۲۴ کاندیدای شهرداری هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل خبری مانند بمب ترکید: ملک سلمان قدرت را واگذار کرد! همچنین در مطلب پربازدید دیگری مشخص شد دیوان عالی آمریکا به فرمان مهاجرتی ترامپ رأی مثبت داد. ظریف هم در نقل قول پربازدیدی گفت: تصور مذاکره دوباره با آمریکا خطرناک است!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =