۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰

طنز/ مدیومی به نام ترامپ

حتما جریان «مریض خر خورده» را شنیده اید. حالا شده حکایت کله خری های «ترامپ» که آنقدر دور و بر این برجام مادر مرده می گردد و می چرخد تا بالاخره یک چیزی از توش دربیاورد و همان را بکند پیراهن عثمان!

اصولا این غربی ها مخصوصا آمریکایی ها و انگلیسی ها، بقیه کشورهای در حال توسعه را یک بوفه با منوی باز می بینند؛ یعنی دوست دارند تا می توانند از این سفره پهن شده بخورند و یا بعبارتی بهتر، بدوشند. وقتی هم که شکم شان سیر سیر شد، دوست دارند همچنان به آنها ناخنک بزنند و یا باز هم بعبارتی بهتر؛ انگولک شان کنند!

مثلا همین ترامپ خودمان عمرا به روح اعتقاد داشته باشد(چون اصولا کسی که مسئولیت اندازه گیری سایز کمر ملکه های زیبایی و مانکن ها را بعهده دارد حیف است که وقتش را صرف روح و مسائل ماورایی کند) اما وقتی همین اعتقاد به روح به صرفه باشد داستان عوض می شود. یعنی حالا که خود برجام نقض نشده است می رود سراغ روحش! آنوقت است که جناب ترامپ می شود یه پا «مدیوم» و کاغذ توافق نامه را می گذارد روی تخته احضار ارواحش و «روح برجام» را صدا می زند، وقتی هم که سر و کله روح برجام پیدا شد از او می پرسد: "خداوکیلی، ایران روحت را نقض کرده است یا خیر؟"

روح برجام هم، چون روح منصفی است می خواهد دستش را بگذارد روی کلمه «خیر» اما روی تخته احضار ارواح ، فقط گزینه «YES» وجود دارد! -که در همین جا می شود نتیجه گرفت، ترامپ فقط رئیس جمهور مسئله داری نیست مدیوم متقلبی هم هست! - در انتهای این ماجرا هم ترامپ نتیجه اخلاقی می گیرد که روح برجام نقض شده است و مثل بچه مدرسه ای هایی که وعده سر کوچه را برای دعوا می دهند، وعده سر اکتبر را می دهد و تهدید می کند که : " ببینید چه ها که نمی کنم؟! " چه بسا از این اولدروم کردن ها، لفت و لیسی شد و چیزی هم ماسید ... بگذریم!

البته به نطر می رسد دوران «ببینید چکار می کنم ها» گذشته است اما گویا فقط، به نظر می رسد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    والا. باور کن صدبار برجام رو بخونه دوکلمه اش رو نخواهد فهمید و اونوقت حرف گنده می زنه.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 0
    خیلی خوب بود