۰ نفر
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
در ۲ سانحه رانندگی ۴ نفر جان باختند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در سوانح رانندگی 48 ساعت گذشته در محورهای ارتباطی استان همدان چهار نفر جان باختند و 5 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در اولین سانحه، اعضاء 3 نفره یک خانواده شامل زن و مرد جوان به همراه کودک 5 ساله شان در برخورد ال 90 با پژوی آنها جان باختند.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی که در محور آورزمان به نهاوند رخ داد راننده ال 90 نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در سانحه دوم به علت واژگونی یک دستگاه پراید 3 نفر کشته و مجروح شدند.

وی گفت: این حادثه در جاده همدان به تهران حوالی شهر جورقان اتفاق افتاد که در آن 1 زائر کربلا جان باخت و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: سرنشین فوتی این پراید از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود که هنگام واژگونی خودرو به بیرون از خودرو پرتاب شد و بر اثر برخورد سر با سطح جاده جان خود را از دست داد.

وی افزود: بامداد امروز جمعه نیز یک دستگاه اتوبوس متعلق به ارومیه که حامل زائران همدانی بود به علت خواب آلودگی راننده و در نزدیکی شهر صالح آباد از مسیر اصلی خارج شده و واژگون می شود که خوشبختانه در این حادثه تنها 2 زائر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه همدان با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) اندیشیده شده است گفت: 210 تیم پلیس راه و پاسگاه های انتظامی در این استان امنیت زائران اباعبدالله الحسین(ع) هنگام بازگشت و عبور از مسیرهای همدان برای رسیدن به مقصد، را تامین می کنند.

لازم به ذکر است، تاکنون حدود 3.5 میلیون تردد از جاده های استان همدان از آغاز طرح اربعین صورت گرفته است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =