هیچ دستگاهی مجاز به قطع حامل های انرژی مدارس نیست

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از تامین اعتبار هزینه انشعابات حامل های انرژی 110آموزشگاه نوساز با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و گفت: با دستور استاندار لرستان هیچ دستگاهی مجاز به قطع حامل های انرژی مدارس نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خیراله خیرایی در حاشیه نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با مدیران عامل شرکت های آبفا ، برق و گاز ومدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس با اعلام این خبر افزود: فصل سرما در راه است و بسیاری از مدارس با مشکل بدهی حامل های انرژی دست و پنجه نرم می کنند.

وی تاکید کرد: پیگیری های آموزش و پرورش برای تامین اعتبار مورد نیاز از وزارت تا به امروز نتیجه نداده و لازم است دغدغه مدیران و خانواده ها مرتفع شود.

خیرایی خاطر نشان کرد: قطع حامل های انرژی مدارس ضمن اینکه مدیران را با چالش مواجه می کند می تواند آرامش خانواده ها و دانش آموزان را نیز مخدوش کند ، لذا لازم است تا مدیران عامل این شرکت ها با درک موضوع و تبعاتی که قطع حامل های انرژی مدارس می تواند به دنبال داشته باشد از قطع حامل های انرژی مدارس اجتناب کنند .

وی در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که برای حل مشکل انشعاب حامل های انرژی 110مدرسه نوساز مبلغ 3میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ظرف 48ساعت به حساب این شرکت ها واریز خواهد شد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =